vineri, 4 iunie 2010

And I was like...BABY?!


Iar am avut o revelatie!De astea si de raceli am parte din ce in ce mai des in ultima vreme...
Anyway,am realizat ca existam,in principiu,cu unicul si simplul scop de a perpetua specia.Exact!Traim ca sa contribuim la existenta altora,ce la randul lor vor face acelasi lucru,and so on and so forth.Mintea,trupul,spiritul,toate au in vedere acelasi lucru,privit din unghiuri diferite si sub aspecte diferite,dar acelasi lucru.Cam sec si infricosator,dar perfect adevarat!
Inainte ca toata lumea sa-mi sara in cap,da,oameni buni,inteleg ca-n viata sunt extraordinar de multe alte lucruri care ne impiedica sa o luam razna la perspectiva ca ne-am nascut doar ca sa nastem:arta,gandirea,exprimarea libera,sportul,politica,viata sociala,IUBIREA!Adunate si amestecate,ele ne ocupa mintile cu toate (ne)fericirile ce le duc in carca oriunde se duc.Ei,aici ajungem la un mic paradox...Tot ele ne conduc si spre ideea principala.Astfel,n-am ajuns nicaieri.Nici nu trebuie!Deja suntem la destinatie.
De ce ne jucam cu papusile cand suntem mici?(vorbesc de fete,dar nu e necesar sa discriminam,mai sunt si cazuri...)Ne pregatim inconstient pentru propriul aparat roz de tipat si mancat noptile cu dragalasenia din urletul sau.De ce ne consumam adolescenta cu tot felul de giumbuslucuri sentimentale,nopti nedormite si perne planse,emotii coplesitoare si corpuri ce se metamorfozeaza precum o tura aparent infinita intr-un carusel inspaimantator?Ne pregatim,din nou.Intens.Excesiv chiar.Fiecare celula iti tipa in sange sa faci ceea ce tu nu esti sigura ca vrei sa faci sau,daca esti,nu iti doresti consecintele palpabile.Adica sex.De ce?Deoarece esti cam apta sa contribui la cresterea populatiei Globului.Presupunand ca esti constienta,nu prea se afla in planul tau de viitor cuvantul "barza".(ma scuz fata de cei/cele ce au tangenta cu biologia,ei s-ar putea sa se cam loveasca de respectivul).De ce pe la 30-35 de ani unele femei simt nevoia din ce in ce mai pronuntata sa-si gaseasca un partener?Tic-tac,tic-tac...Ring a bell?Exact!Must procreate!Fast!De ce la batranete bunicii isi idolatrizeaza efectiv nepotii?Sunt singurul lucru de care sunt siguri ca va mai danui atunci cand ei vor pleca pe taramuri incerte...
Ciclul este (deocamdata) infinit.Fie ca esti planta,fie ca esti animal,iti stii rolul,perioada cand trebuie jucat si momentul retragerii de pe scena.Per ansamblu,e ok.Daca sapam mai adanc,cei usor instabili ar putea sa se panicheze:asta sunt eu?O masina de facut copii?La asta se rezuma viata mea?Pai,cam da.Si NU!Viata e compusa din infinitul acela de nimicuri frumoase si urate,mari si mici,triste si vesele,ce ne fac sa zambim pana la urma cand stam sa ne tragem suflul din marea cursa la care ne-am inhamat fara voia noastra.Si,sincer,merita fara discutie fiecare secunda...Trebuie sa profitam de ce avem,fara sa ne plangem sau sa ne lamentam.Stie cineva ce se afla dincolo de existenta aceasta?Da?Il astept la o cafea.Daca nu,hai sa ne ocupam de trait...
Un copil n-ar trebui sa aiba la randul sau un copil.Fiti constienti si alegeti varianta corecta,nu cea la indemana.Sunteti mai fertili decat credeti!
Am o stare "mamoasa" si o fructific.Virtual si imaginar.Vine vremea tuturor lucrurilor,nu ma impacientez.
Sa ne traiasca!Viata,vreau sa zic...

Niciun comentariu: