vineri, 21 martie 2014

Blue skirt

Nu credeam sa apuc ziua cand avea sa ma scoale soarele zelos din geam in loc de alarma.
Sunt bune diminetile in care imi beau cafeaua mai putin grabita.
Sa infloreasca pomii,sa infloreasca!
Sa te coordonezi cu toate prietenele in tonuri de albastru-asta da realizare simpatica!
Uneori,faculatea asta poate sa fie chiar amuzanta ea asa...
Cate palme sa-ti dai la un singur seminar,cate?!
Pacat ca oamenii faini au cursurile vinerea la naiba in praznic(temporal).
"Sa te plimbi de la facultate pana la camin pe langa Dambovita-asta e visul!"-numai daca m-ar asculta si pe mine fusta...
Nu ma lasati singura la supermarket,imi voi da toti banii pe chipsuri si bere.
Urasc sa ma ocup de curatenie,dar imi place sentimentul de satisfactie de dupa.
(*cough cough*) Am dezghetat frigiderul in seara asta (*coughing intensifies*).
Imi simt talpile in flacari si sufletul cam prea pustiu.
Un set de highlightere roz-verzi,un teanc de cursuri,The Neighbourhood live-asa imi petresc eu vinerea singuratica si trista.
E ceva magic si infricosator la atmosfera din camera atunci cand sunt doar eu in ea.
Maine ma duc acasa,maine ma duc acasa...

Niciun comentariu: