duminică, 21 august 2011

Sing it for the world!


Sing it for Muscel!

Fuse,fuse si se duse.Dar bine ca fuse!Dupa cum se poate observa,nu m-a mancat niciun urs.Totusi,oboseala a inceput sa mi se infiltreze in oase si amintiri.Parca abia am coborat dintr-un carusel de trei lungi si interesante zile...
N-am sa mint,n-a fost mereu numai lapte si miere.Au intervenit ploaia,vantul,tensiunea umana si toti aghiotantii lor.Mi-e greu sa pomenesc (doar) de drum,ca ma si ia cu o noua durere de spate/talpi/umeri.
Ideea de baza e ca m-am distrat.Si-am invatat.Si-am "crescut".Stiu ca suna cam prea filozofic pentru o simpla excursie la munte/un festival,dar incerc sa nu ratez nicio ocazie de a slefui inca putin roca ce ma defineste ca fiinta.Cand n-am nimic de spus,tac si analizez.Pentru mine,s-a dovedit a fi un "sport" tare roditor pana acum.
Dupa cum spuneam,altfel suna "Enter sandman" sau "Voodoo" in toiul noptii,cu miros de "malt" in aer si un ecran instelat holbandu-se de deasupra.Altfel te trezeste o cafea cand esti plin de noroi si in urechi iti rasuna ecoul unor tobe "suparate".Altfel te arde soarele pe picioare cand impletesti bratari si refuzi cu vadita incapatanare sa joci carti sub nuc.In mod clar,altfel dormi,respiri si gandesti in natura,printre oameni faini,departe de confort si familiar.
Acestea fiind spuse,abia astept urmatoarea editie CloverFest.Desigur,tot fara ursi...

Niciun comentariu: