joi, 25 august 2011

Tell me I'm a bad man!


Ca sa citez dintr-o melodie tare draga mie,"AM DRACI!".Pana acum eram inclinata sa cred ca mai exista o raza de speranta,dar nu...Nu,nu si iarasi nu!N-am sanse sa ies pe strada fara sa se ia vreun "destept" de cum ma imbrac,de cum imi aranjez parul,de cum merg sau de cum fac fotosinteza.
De la "Ce faci,papusa?" la "Fa!",de la "Iesim si noi la o cafea?"(ceasul fiind 22:00 fix) la "Muah!"(n-am cum sa reproduc sunetul,imaginati-va un peste frustrat pe uscat),etc,etc,etc,le-am auzit pe toate!Acum,nu va inchipuiti ca sunt vreo Afrodita sau ca astfel de "interventii" urbane cu iz de rural neolitic imi gadila in vreun fel sau chip orgoliul!Dimpotriva,sunt scarbita pana-n miezul meu de fiinta,respectiv de femeie.
Dragilor...Scumpilor...Incultilor!Eu nu stiu cu ce creaturi gonflabile v-ati pierdut voi vremea pana acum,insa tactica asta e totaaal gresita!Inteleg,suntem intr-o societate globala avansata,altfel a evoluat/evolueaza interactiunea umana-in traducere,acum ne permitem sa "agatam" si pe strada.Dar credeti-ma pe cuvant,gustul de papica regurgitata in gura la auzul unor asemenea fraze (a se observa exemplele de mai sus) nu e un start prea bun...
Sunt tanara,ma exprim prin haine,machiaj,limbajul trupului.Cel putin,in teorie.In practica(din nefericire),ma vad nevoita sa pun pe mine un sac de canepa,just in case some dumbass decides to act all "cool" and shit!Eventual,si o punga de hartie pe cap!Hai sa mergem pana la capat,nici nu mai ies din casa!
Draci,draculeti,dracusori.Ma obosesc pe mine oamenii astia...obositori.Si-asa n-or sa citeasca cei vizati asta.S-asa n-ar intelege.S-asa...n-are rost!
Tocmai d-aia imi cumpar cat de curand un spray cu piper si un CD cu Slayer.Sa fie,maica,sa fie!

Acest text NU este un pamflet si trebuie tratat ca atare.Acid.

Niciun comentariu: