vineri, 26 februarie 2010

Passion required!

Azi mi-a picat si mie fisa,frate...Si nu,nu m-am aplecat sa o iau de jos!Nu de alta,dar stricam farmecul momentului...
Revenind.Descoperirea:in viata,indiferent de circumstante,trebuie sa ai acea doza de pasiune.Incontestabil.Fara pasiune,toate capata mirosul de putregai imbibat in gri,zgariind o retina drogata cu static si intinand o mana cu piele despicata.Fara pasiune,zilele nu se rezuma la clipe extaziante si ore crunte,ci la automatisme seci.Fara pasiune,doar durerea fizica aminteste de propria existenta,in lipsa unui stimulent mai eficient si prolific.Fara pasiune...nu existi!
Adica,existi,dar pur si simplu in ideea hranirii,mentinerii unui trup monoton si unui suflet inactiv.Personal,simt cum ma musca nebunia de gat atunci pare a se instala latenta:tulburarea se dizolva,problema se rezolva,relatia se consuma.Si acum...ce?!Concluzionand,in lipsa decorului de tumult,actorul spiritului imi paraseste scena fiintei!Bine ca exista raul,ca altfel nu stiu ce ne-am face...
Ma roade bratul acela de pe un umar strain.Te roade oare sa iscodesc alti ochi?Daca as putea citi gandurile oricui,pe ale tale le-as diseca.Spune-mi:as gasi sange cald sau venin rece?!

P.S.Ubita,toata seara a ramas lipit parfumul tau de mine!Multumesc...pentru TOT!>:D<

Niciun comentariu: