duminică, 30 mai 2010

Azi am omorat o buburuza...


Azi am omorat o buburuza...
I-am strivit zborul dantelat,i-am spart clepsidra vietii,
I-am comprimat esenta intr-o secunda de rosu daramat.
M-am asezat pe o buturuga imprimata cu muschi al verii
Si-am lasat armata de nori sa curete gestul denaturat.

Ametea dement un corp de voal grizonat printre copaci
Si canta in note ciobite de suflul revigorat al diminetii.
Vedeam impaienjenit trupuri dezgolite si amare de draci
Eviscerandu-mi norocul printre capsuni ale existentei.

Ochii sticlosi scrutau orizontul captusit cu raze incandescente
Iar logica innebunise pe undeva pe drum.Cum oare
Am putut sa-mi ucid norocul cu aste maini violente?
Cand mor micile miracole,moare universul.Si doare...

(Niciun animal nu a fost ranit in timpul conceperii acestui text.)

Niciun comentariu: