marți, 11 mai 2010

Leapsa


Multumesc,Purple sheep!>:D<

Mi-am petrecut cea mai frumoasa vacanta in
...tabara de la mare,in fiecare an; ascultand muzica pe banca din spatele casei sub soarele arzator; razand pana la epuizare cu toti prietenii
care-mi fac viata mai frumoasa.

Cel mai de pret lucru pe care il am este...dorinta de a trai.

Imi bate tare inima atunci cand...privesc in ochii lui.

Cand sunt suparata,intotdeauna...imi doresc sa sparg ceva.

Cand ma indragostesc...ma condamn singura la nenorocire perpetua.

Cea mai fericita am fost atunci cand...am inteles ca am un scop pe acest pamant.

Nu spun niciodata NU propunerii de a...asculta muzica buna.

Prietenii spun despre mine ca sunt...o psihopata care se straduieste prea mult sa le faca pe plac tuturor,mai putin propriei persoane.

Daca ziua de maine n-ar exista,azi as....dansa in ploaie,as manca inghetata,as spune celor pe care-i iubesc ce inseamna pentru mine si as murmura o rugaciune.

Cel mai tare ma enervez atunci cand...nu se fac lucrurile asa cum vreau eu.

Am emotii atunci cand trebuie sa...fiu in centrul atentiei si cand trebuie sa trec pe langa el.

Cel mai mult ma mandresc cu..."talentul" literar.

Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost...viata.

Nu as renunta niciodata la...speranta.

Cel mai bun prieten este...cel care te prinde cand cazi,dar care te lasa sa te si lovesti cand este necesr.

O zi este perfecta atunci cand...ploua cu zambete,soare,iubire si cafea.

Cine mai doreste,cine mai pofteste?Leapsa calda,leapsa calda!Veniti de luati!

Damn kiss...

Niciun comentariu: