sâmbătă, 17 octombrie 2009

Te spun si rad

Azi o sa fie un blablabla scurt.De ce?Pentru ca de dimineata pana seara am facut cate ceva,am "robotiti" sa spunem,dar nimic nu a fost indeajuns de semnificativ spre a-si tese panza indoielnica intre ramurile contorsionate ale gandurilor mele.Am abuzat de un trup perfect tanar,stirbindu-l de mierea gandirii profunde,analizatoare.In termeni plastici,si concomitent gastronomici,azi am fost un corn fara gem.Nici macar cu unt.Simplu.
Dar oare e posibil sa nu stii cum sa ma razi?!Sa ai in fata un ansamblu unic, ce iti gadila demonic toate simturile,facandu-te a te simti umil in rasplata ce ii este de drept cuvenita?Razi cu trupul,razi cu sufletul,razi cu spiritul,dar cum altfel sa mai razi?Sa fie un fel in care sa poti arata cum,datorita lui,toate grijile si framantarile au fost smulse brutal,dar pe ascuns,din radacini,aruncate in unghere umbroase,si inlocuite cu praf lucitor de clipe in extaz si unice.Sa poti sa imbuteliezi mirosul fiecarui ras,sa inregistrezi pe o caseta uzata unduirile fiecarui ras,sa impletesti un fular imbatator din fiecare ras,sa arunci in aer capacul nectarului stors din pulpa fiecarui ras.Sa te simti posedat de starea aceea volatila ,inaltatoare,ca efectul celei mai pacatoase si dulci licori.Cum,deci,sa intorci favoarea?Mult prea simplu.Razi!
Am pierdut vara.A plecat,si mirosul ei s-a sters demult din fibra asternutului meu.Acum simt numai caldura artificiala,lumina orbitoare si scarbita,morga interminabila a naturii ce se izbeste de priviri oriunde le-as intoarce.Am pierdut panglicile acelea din aur imaterial,am pierdut ochii ei din spuma de safir neintinat,am pierdut spatele ei poleit cu frunze proaspete si fructe ce pareau gata oricand a-si rupe acoperamantul si de a deveni fluturi comestibili.A plecat si m-a lasat in mijlocul camarei fara mobila,fara voal,fara speranta.Ma simt pierduta...
Eu nu ma mai joc.Cel putin cu tine nu.Ai impresia ca poti mereu sa-mi imprumuti,ba nu,sa-mi furi sentimentele,sa-ti faci jocurile infantile,nechibzuite,fara sens cu ele,apoi sa uiti sa mi le inapoiezi.Ploaia nebuna sa le ude,gheata inteleapta sa le crape,suvoaiele agitate sa le inspaimante,toropeala sa mi le scoata din forma lor fireasca.Nu!Pun picioarul in prag.Imi iau jucariile si plec.Si te si spun.

Niciun comentariu: