duminică, 4 octombrie 2009

Suprematia pumnului


De ce?De ce,de ce,DE CE?!?!De ce de fiecare data cand ceva ne enerveaza,streseaza,frustreaza,scoate din sarite trebuie sa apelam la tampi-nenoro-naibii de pumn?!?!Oameni buni(asta e un tic verbal tracasant,dar delicios de usor de utilizat:P),suntem OAMENI!!!Majoritatea,ma rog.Milioane si milioane de ani de evolutie si cu ce ne alegem?Dinti sariti si oase frante?
Mi-e rusine.Si asta o spun cu toata sinceritatea.Bine,inteleg,e vital sa te descarci cumva ca altfel faci implozie.Dar nu te razbuna pe cei din jur ca nu esti mai presus.Urla,sparge pahare,da-te cu capul de pereti,dar nu da in carnea vie cea mai apropiata de tine.Te vei dovedi las,irational,si,scuza-ma,cam idiot.Faptul ca mai usor folosesti muschiul mainii decat cel al creierului spune multe.Si nu e prea roz,trust me.;)
Cred ca masinile sunt cele mai posedate obiecte de pe intreaga planeta.Serios!La cat poate un sofer sa injure intr-o singura zi,pfff!"Constantine"joaca la pitici!(Nu am vazut filmul pana la sfarsit asa ca imi cer scuze daca fac vreo confuzie).
Concluzie?Nu exista.Nu poti sa tragi o concluzie unui fapt ce s-a gravat treptat in categorii de tipul "cotidian","obisnuit","banal".E prea trist pana si pentru mine...
Trebuie sa-mi amintesc sa-mi cumpar cateva seturi de pahare.
Peace!:)>-

Niciun comentariu: