duminică, 17 iulie 2011

Marionette!


Ia franghia asta!Asa...Si asta! Tine bine! Mai sus...mai sus...putin mai jos...Gata! Sunt a ta! Ma predau cu tot ce am si cu tot ce voi avea! Poti sa ma imbraci,sa ma dezbraci,sa ma scuipi sau sa ma imbratisezi.Mi-e indiferent.Ranile ma ustura.Dar nu conteaza...Fericirea ma innabusa.Dar nu conteaza...Sunt sclava inertiei.Dar nu conteaza...Moartea e viata,viata e moarte si nimic nu-si mai are rostul.
Hraneste-ma cu radacini,cu bucate imparatesti,iluzii-semnul egal sta simbolic in spatele fiecarei virgule!Am incetat sa mai cred.Pur si simplu.Alegerea mea,crucea mea.
Noaptea ma bantuie,ziua ma urmareste.Constientizarea realitatii fara filtru devine o boxa la volum maxim,aplicata direct timpanului stang.Dreptul explodeaza,sangereaza,cedeaza nervos imprejurimilor senzoriale.Intruchipez o marioneta oribila,stiu!Am fost trecuta prin prea multe maini,de prea multe ori,in prea multe situatii ca sa arat respectabil sau sa simt "normal".
Poate n-au cazut toate nenorocirile lumii pe capul meu,dar pana si o briza devine un uragan intr-o cutie de chibrituri...

Niciun comentariu: