miercuri, 21 decembrie 2011

At last!


O sa-mi amintesc sa uit sa activez alarma de la telefon.
Mi-am refacut rezerva de cafea si de muzica,desi voi ajunge cu siguranta sa mai contribui substantial la ambele.
Trebuie neaparat sa gasesc reteta pentru un somn odihnitor,macar acum!
Serialul l-am pus la incarcat,sa cautam si un film...Ce ziceai ca recomanda programul TV astazi?
"Sa ai un frate mai mic=Mama cu jumatate de norma".Dar nu ma plang...Mio fratello!
In mod ironic,totul orbiteaza in jurul liceului.Desigur...
Cateodata am impresia ca umbla prea multi oameni pe strada in acelasi timp.
Sunt absolut determinata sa nu fac absolut nimic.P-u-n-c-t.
Prea multa mancare.Prea mult timp la indemana.Prea frumos!
Imi place sa rad.Mor dupa ras.Doamne,cat pot sa rad!Si ce ras am,Doamne!
Nu prea ma dau eu in vant dupa iarna,dar cu o pereche de sosete pufoase si compania potrivita o scoatem la capat.
Respira,fiinta,respira!Respira aer de libertate si de zapada!

Niciun comentariu: