duminică, 25 decembrie 2011

Sweet Mojave rain


"...dar cel mai mult imi place caldura de dimineata!Oricat de ciudat ar parea,am impresia ca soarele naparleste langa patul meu si abia apoi isi reia ( in cele 8 minute de ragaz ) locul desemnat pe cer.Chiar miroase a desert cand impaturesc cearceaful,e ca si cum as fi dormit o noapte intreaga pe graunte de nisip,imprumutandu-le tresariri...Dupa ce deschid usa,oaza risipeste vraja cu rafale noi si parfumuri exotice.Singurii care-mi mai incalzesc talpile in zilele de iarna sunt papucii de casa."


"...cu toate acestea,nu cred!Vezi tu,fiecare om isi alege otrava.Unii recurg la prafuri,altii la actiuni care ii transforma in praf.Un ecran din sticla bazaitoare este arma preferata a multora,desi un numar egal prefera sa sarute gatul la fel de casant al unui pahar.Nimeni nu-i pur-nici macar cei care se refugiaza in Dumnezeu.Asa ca nu-mi spune tu mie ce te prosteste si ce nu!Crezi ca nu stiu?Totusi,aleg sa ignor si sa ma autodistrug."


"...ma fac eu mare candva!Asa e!Si cand momentul acela glorios isi va face intrarea extraordinar de glorioasa in viata noastra comuna,ma voi muta.Intr-un loc frumos.Intr-un loc strain.Unde o sa sufar de arsita,nu de teama.Si o sa traiesc cu aer,cu zbor de pasari,din fericire.O sa umblu desculta mereu pentru ca asta e tot ce-mi doresc.O sa defilez doar in maiouri albe si blugi tociti.O sa-mi impletesc parul cu sare si raze.Si-o sa mor zambind..."

Niciun comentariu: