sâmbătă, 16 aprilie 2011

Curatenie generala!

 

Nimic nu se compara cu somnul de dimineata:se transforma in cel mai dulce,cel mai odihnitor medicament,mai ales daca este prelungit pana la,sa zicem,11 am.Urmatorul lucru pe lista ar fi perspectiva unei zile cand n-ai absolut nimic de facut pe lumea asta in afara de ceea ce vrei tu,numai tu,doar tu.Poti sa cuceresti lumea,sa vegetezi sau...sa redecorezi!Pentru cea din urma activitate creativa am optat eu in aceasta neinteresanta zi de sambata,cu entuziasmul unei camile ce vede in departare oaza mult asteptata...
Am inceput in forta,stergand praful de pe aspiratii si lustruind bibelourile amintirilor din copilarie.Ca sa nu-mi pierd avantul,m-am repezit la sertarele cu franturi din trecut,impaturind cu grija manecile iernilor si fustele verilor ce au fost,ce au sa revina...Of,melancolia asta e ca o alergie nesuferita:te face sa stranuti,sa plangi,si iar sa stranuti!Dar nu-i nimic!Iei lacrimile pe carpa de praf si cureti cu ele toate regretele si clipele irosite,facand masa trecutului sa fie lucioasa din nou.Am obosit,prea multe mizerii adunate inutil in cosul de gunoi al inimii,trebuie si el golit...
Gata!Sufrageria pulsanda este iarasi in armonie cu biroul mintii.Nici cu holul buzelor nu mi-e rusine,trandafirii chiar il insufletesc!Mi-am curatat casa asa cum am stiut mai bine,mi-am rearanjat mobila spiritului sa se poata asorta cu cea a trupului...

Your worst enemies are your friends: they know too much and they care too much.

Niciun comentariu: