vineri, 8 aprilie 2011

Mona Lisa

 

Nu pot.Nici nu vreau.Nici ca incerc...In mintea mea se da o singura batalie,si in mod clar nu-i pentru alegerea cuvintelor pretioase sau a celor potrivite.In mintea mea,"Ce medicament sa iau ca sa-mi treaca raceala mai repede?" se izbeste de "Prea multe voci,prea multi oameni,prea putin echilibru general...",ambele plutind (in deriva) spre inevitabilul "Vreau sa mor,si vreau asta acum!".In mintea mea,astazi,nimic nu e coerent,logic sau decent.

Simt gust de citrice si o dorinta nebuna s-o fac pe Mona Lisa sa se incrunte,ceea ce e foarte bizar-nici nu m-am atins de vreo lamaie sau portocala!

"Regatul meu pentru...".Eh,habar n-am!Vreau atatea,incat am uitat ce vreau.(in traducere,am impresia constanta ca vreau CEVA/PE CINEVA,dar,in realitate,eu chiar n-am nevoie de nimic,este doar efectul lipsei de ocupatie).Strasnic!Tocmai mi-am redescoperit egocentrismul.

Am o migrena.Am mare nevoie de un examen psihologic.Am spus deja ca n-am regrete.Am un cal.Si calul n-are nimic impotriva!

"Un sut in fund,un pas inainte."

Inceputul unui nou sfarsit este in desfasurare.Sa inceapa melodrama!

Niciun comentariu: