joi, 14 aprilie 2011

Southern girl

 

demonul asta de femeie
sub forma caruia te prezinti
ar putea scoate din minti
pana si un calugar!
si n-ai cum sa ascunzi faptul ca esti
o iedera ce urca din Iad spre Rai
cu neasemuita dibacie,
culegand pe drum pacatosii
ce pot doar sa-ti venereze otrava!
mi-e mila de mine ca m-am uitat la tine,
ca te-am lasat sa-mi furi privirea
si sa o ascunzi in san,
in cuibul tau cel cald din carne si vene
de unde n-am cum sa scap...
vreau,
tiran inocent,
sa ma ascunzi in sudul fiintei tale si sa ma lasi in el sa cresc!
am sa fiu un parazit prudent,
am sa ma hranesc cu timida nebunie,
am sa rabd intunericul pielii de sub care
n-am cum sa te mai scot...
dar,te rog,nu ma renega,
 cruda muritoare!
am ajuns un banal gand
ce-si ascunde radacinile
la umbra
la picioarele tale...

2 comentarii:

Ada spunea...

stii unde s-a strecurat poezia asta?fix sub pielea mea

Adriana spunea...

awww :"> <3