joi, 21 aprilie 2011

I watch the ships pass...


I'm in a place,somewhere,but I don't know where the hell I am.I'm lost.Dear God...

Saptamana asta am fost o leguma vorbitoare! N-am facut decat sa dorm (relativ bine),sa mananc,sa vegetez si sa ma panichez aiurea.Partea buna e ca am ascultat Incubus pana nu mi-au mai rezistat nici inima,nici mintea,nici ochii lipiti de versurile care mi-au rascolit strafundurile marii mintale.In plus,am apucat sa descopar magia visinilor si ciresilor infloriti din curte si sa mai socializez cu pisicile mele adorabil de agasante.Ce sa mai,viata e...la ea acasa!
Atunci...Atunci de ce naiba simt vina asta ridicola?!La inceput am zis ca-mi fileaza mie o lampa-nimic iesit din comun,eu traiesc cu impresia ca am un atac de panica si cand spal vasele-dar incepe sa ma sperie.Un fel de remuscare,o durere muta si nedeslusita...Ma simt vinovata ca dorm,ca mananc,ca vegetez,ca ma panichez aiurea,ca ascult Incubus,ca ma bucur de visinii si ciresii infloriti din curte,ca socializez cu pisicile adorabil de agasante.Nu mai inteleg nimic...Da,ma simt vinovata ca nu mai inteleg nimic!

Mda,am descoperit,dupa aproximativ un an si jumatate,ca exista ceva grandios numit "Statistici" la 4 casute distanta de umila "Postare".Si-am intrat si eu sa vad ce se vinde pe acolo.Si m-am crucit!Nu pot decat sa multumesc celor care ajung voit sau nu pe blog,nu banuiam ca sunteti...atatia!Cifrele si numerele respective (desi pentru alti bloggeri mai seriosi inseamna doar traficul pana in micul-dejun) mi-au colorat imaginatia si mi-au alimentat orgoliul intr-o o seara de joi.Din nou,ma inclin voua pentru timpul acordat,pentru ca-mi cititi aberatiile,pentru ca nu ma injurati (cel putin,nu pe fata).Vreau sa mai multumesc mamei si tatei deoarece au binevoit sa ma concepa,invatatoarei care m-a invatat sa scriu si sa citesc,si,last,but not least,tipului de care m-am "indragostit" candva-fara aceasta contributie involuntara,ramaneam si eu,si voi,fara 75% din postarile de anul trecut.La mai mare,la mai multi!Cititori,nu tipi.

Cu sau fara tine,eu tot am sa navighez oceanul asta in care am fost aruncati fara voia noastra...

Niciun comentariu: