joi, 4 martie 2010

Cursed

Zi lucida cu chip de macabru profet,
Zi planganda cu raze de nori grizonate,
Zi cu "disperare" marcata in antet,
Zi cu ratiune si simt amanetate...
Am sa innebunesc!

Imi spuneai de pivnite,pisici,durere,
Eu vedeam doar petele de sange violet;
Imi spuneai de foc,arsenic,ganduri negre,
Eu vedeam chipul tau secat complet...

Imi spuneai ca-s nebuna,n-am dreptate,
Eu speriam gandacii cu ecoul hohotelor;
Imi spuneai ca-s oameni rai,ca vor sa te omoare,
Eu ma uscam intelegand volatilul simturilor...

Imi spuneai de franghii aspre,voci potrivnice,
Eu vedeam doar sortul tau cu flori mancat de molii;
Imi spuneai de complot greu,scene apocaliptice,
Eu vedeam doar cadavre pulsande de ganganii...

Imi spuneai de rapiri,masacre,paranoia prolifica,
Eu vedeam doar ochii spalati de mila ce ma tintuiau;
Imi spuneai de timp inexistent,maladie demonica,
Eu vedeam doar amintirile otravite ce mi se destramau...

Ti-am sarutat mana si fruntea,si mi se cutremura carnea,
Caci albul scorojit mirosea a frica si formaldehida;
Spalandu-ma intr-o perdea apoasa ce terifiant gemea,
Am inteles ce blestem apasa beat pe soarta-mi potrivnica...

Am sa innebunesc!

Niciun comentariu: