miercuri, 31 martie 2010

Placebo effect

M-a apucat arogant de umarul drept,trantindu-ma violent de peretele umed.Spranceana inca sangera bezmetica,dar nu cred ca-i pasa in vreun fel...Poate doar il amuza.Atat.Nu stia sa ma protejeze de ceea ce voiam,insa nu se sfia sa ma arunce in cusca propriilor sale dizabilitati emotionale.I-am tintit ochii plastici in linii precise de infrarosu.Fara efort si umilinta,oglinda lor s-a spart in mii de particule lichide ce-i lunecau transparent pe obrajii mult prea netezi.Imi schimbase gusturile in materie de barbati inca din secunda unu,secunda in care a inceput sfarsitul,secunda in care mi s-a spurcat cu cerneala negricioasa a istoriei dimineata pura.
Ploua atat de bland ca parca ne certa pe amandoi acel evantai dezordonat de picaturi.Imbratisata inca de impersonalul caramizilor machiate in var,am reusit sa scot din paltonul gri arma constiintei sale.
-Imaginea aceasta...
Mi-a dat o palma cu toate ferocitatea ce-i hranea otravitor sistemul.I-am zambit triumfatoare.Ne holbam unul la celalalt si ne gandeam unde oare ne sunt mintile,pe ce meleaguri pustiite de simt si ratiune ratacesc drogate.Nu indrazneam sa recunoastem,dar pana atunci dormiseram cu fantasme insipide,menite a subnutri psihicul fertil.Totusi,trecusem de perioada freneticului albastru,iar asta insemna spintecarea justa a unei pietre de hotar.Nu-i placea asta deoarece ii fura din domeniul mandriei,reusind sa-mi demonstreze pe viu teoria.De ce nu acceptam amandoi ca aveam nevoie de un cantec de ramas-bun?
Imi tremura mana si-mi zvacneau buzele.Aveam nevoie de medicamente.Nu de Special K,nu,nu!Aveam nevoi speciale.Aveam nevoie de el...Iar el pleca infrant pe sub cortina rece,lasandu-ma goala pe campul de lupta manjit,neintelegand ca-mi smulge de langa mine insasi existenta,fumand vise putrezite.Aveam nevoie de iubire...

Today was a Placebo day,and I felt more Brian Molko than I ever did before...

6 comentarii:

Ada spunea...

ahhh:X ador postul asta!
high on placebo..
>:D<

Adriana spunea...

puteam sa pun pariu ca o sa te unga pe suflet:> :))
yeahhhhh =P~
>:D<

brain.damage.please spunea...

:))yey, de cand am vazut fantasemele alea voiam sa zic "maaaama, e s-o melodie"
really? placebo day? how come?

Adriana spunea...

:)):P
pentru ca am ascultat numai Placebo,a plouat "molkom":))8->& am avut paltonul gri pe mine si m-am simtit ca Brian(in teorie:P)
>:D<

ioana spunea...

frumos.

Adriana spunea...

Multumesc. :)