duminică, 7 martie 2010

One way...

YOUR WAY!ALWAYS YOUR WAY!!!
Sincer,dar foarte sincer,pana acum consideram ca a fi incapatanat este un atu perfect daca este folosit util in circumstante de tot soiul.Iata ca,din nou,mi-a fost demonstrat cat de amarnic ma pot insela...
Mereu,mereu,mereu ca tine!De parca intreaga intelepciune a lumii s-a infiltrat in porii tai privilegiati de soarta iar noi restul am ramas cu pleava usor dispensabila...Te iubesc mai mult decat ar fi normal,insa dracusorii ce tes realitati inexistente intre neuronii tai imbuibati cu morfina amplifica deja o natura "speciala" ce te definea in prealabil.Sa nu vorbesc intr-un ceas rau...De abia astept sa ne desparta din nou doar o usa,doar un perete,doar un urlet.Come back!
M-am resemnat.Ma rog,macar in teorie...Am inteles ca alerg pe contrasens degeaba,caci realitatea si ratiunea isi pastreaza cursul in pofida tuturor sperantelor,asteptarilor,iluziilor mele.Ma consoleza gandul ca mai am putin si scap de prezenta obsedanta.Sper totusi sa nu ma bucur prea devreme!Que sera...sera!

2 comentarii:

robert spunea...

La multi ani!

Adriana spunea...

Multumesc!>:D<