sâmbătă, 27 martie 2010

Wild thing


De ce trebuie sa ma trezesc eu mereu cu dorinta arzatoare de a sugruma pe cineva?!De ce?!De ce?!De ce?!In loc sa ma purifice,parca somnul mai rau ma intarata."Wild thing,you make my heart sing..."
Inefabil.Paradoxal,inglobeaza cel mai bine sentimentul ce a tinut in coconul sau calduros ziua de astazi.Simt ca orice lauda ar fi substantial pagana si subnutrita in glorie,asa e evit zadarnicul.Am respirat.Am imbratisat.Am iubit.Ce?Copacii cu ramuri leganandu-se molcom printre valuri de soare prafuit,verde presarat in frimituri proaspete,flori de cristal violet aruncate pe covorul de pamant batatorit,aer filtrat de plamanii innoiti ai naturii,zambete azurii,clinchete de ras imbibat in sinceritate,muzica ale carei vibratii faceau ca fiecare celula sa-si cutremure entitatea macinata de cotidianul demonic,prietene cu bucurie in par si bunatate pe buze.Zane.Magie.Primavara.Mi-a soptit cineva reteta vietii si am aplicat-o.Functioneaza.Pur si simplu...Functioneaza.
Multumesc!Multumesc pentru faptul ca ma lasati sa fac parte si eu din universul vostru.Apreciez!
Eu nu-mi las sangele liber din captivitatea trupului dintr-un sadism realist.Nu.Eu imi las sangele sa-si aleaga singur calea pentru ca otrava ce-l impleteste sa nu-si atace propriul stapan.Scorpie...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Da, la limita, orice refugiu poate functiona impotriva afundarii in luciditate, si atunci intr-adevar "happy-joyul" poate capata valente extatice, poate tocmai pentru ca stie ca in spatele fiintei se ascunde rabdatoare o pravalire tumultuoasa inapoi in ratiune. Problematic uneori este ca simtim prea mult, iar negocierea cu demonul din noi se incheie vesnic printr-o remiza...