vineri, 19 martie 2010

My bench,my life,my sweet state of nothing

De cate ori am sa citesc ziarul de acum inainte,am sa ocolesc rubrica "horoscop".Actiune recurenta se pare,pentru cei familiarizati cu obsesiile mele nenumarate.
"Atrageti neintentionat prea mult atentia asupra calitatilor dumneavoastra de cuceritor.''
Asa ma gandeam si eu,sa stii...Stelele mi-au ghicit gandurile,ca sa vezi!

Tanjeam dupa asta atat de mult incat nici macar n-am realizat efectul distrugator al poftei.Peisajul mi s-a dezbracat sincer si saturat de voluptate astazi,asa ca n-am avut cum sa ma abtin de la implinirea pacatului cu amprente unice pe nume si carne invizibila...
Pe banca aceea stau scrijelite in lemn de smarald scorojit toate paginile copilariei mele,iar metalul imbracat in dantela ruginie de ploi si zapezi caste imi pastreaza in mutenie secretele soptite prin fantele vantului de primavara.Cat iubesc,cat iubesc!Sa stau pe spate,sa simt cum fibrele tari imi muleaza vertebrele dupa stabilitatea lor demna,pe cand aerul danseaza hipnotizat in jurul meu,cu alai de fluturi si buburuze imaginare.Deasupra,doua entitati cu radacini divine imi purifica ochii incetosati de depravarea cortidiana:ciresul brodat cu muguri proaspeti imi deseneaza prin crengi povesti amagitoare,cupola cereasca ma stropeste cu picaturi de albastru in raze molesite...Muzica imi invadeaza mintea si sufletul,ramanand permanent cu trupele-i ritmate pe teritoriile recent posedate.Ce e asta?Ah...Dulce otrava in chip de lichid negru ce-mi imbrobodesti simturile labile in viclenia ta fierbinte!Multumesc!Multumesc pentru ca ma pot pierde regasindu-ma,multumesc pentru ca inca ma mai doare daca ranesc,multumesc pentru ca imi retraiesc amintirile...Multumesc pentru tot!
Poate ca maine va fi mai bine...Eu sunt insa obligata sa ma multumesc cu ziua de astazi.Mai departe de prezent nu pot sa insemnez in jurnal...
Ispititoare privire,doritoare stare de fapt,extaziant nimic!Ce oameni,ce oameni...

Niciun comentariu: