marți, 6 aprilie 2010

As I let it slip...

Mi-au cunoscut numele si l-ai acoperit cu o mare de petale galbene.
Mi-ai imbracat spatele fragil cu mantia caldurii tale,iar spatiile largi dintre vertebre s-au umplut de saruturile tale.
Mi-ai amintit ca vara ninge cu soare si iarna ploua cu buburuze.
Mi-ai cules din cel mai inalt pom cea mai zemoasa piersica.In pulpa ei statea scris numele tau.Mi-a fost prea mila s-o mananc,asa ca ai luat-o de la capat.La infinit.
Mi-ai spus ca baloanele acelea colorate n-au fugit de mine,ci doar au alergat sa-mi ocupe un loc bun in Rai.Eu te-am crezut.
Mi-ai adus inele si coliere din metale reci,lucind cu jind.Le-am refuzat.Mi-ai adus inele de flori si coliere de mure.Te-am iubit.
Mi-ai adus intr-o cutie de aer cu funda de fum o bucata mare din deliciosul cer.Si era albastra.Si era divina.
Mi-ai presarat pe pleoape puful albinelor,pe buze sangele rozelor,pe obraji crema din buzele tale.N-am aratat niciodata mai bine.
Mi-ai inramat visele spunandu-mi ca,rand pe rand,vor sari din acel tablou si se vor materializa,iar sticla sparta niciodata nu-mi va rani pielea;dimpotriva,ea se va tatua cu putere,curaj,evolutie.
Mi-ai dezlegat cureaua incertitudinii,legandu-mi un cordon impletit din trei litere:"n","o","i".Nu m-am impotrivit.
Mi-ai spus ca sunt singura proasta care nu crede in fericire.In incapatanarea ta,mi-ai demonstrat ca ea exista.Feeric.
Mi-ai...

Pacat ca a fost totul doar un vis frumos intr-o noapte furtunoasa.Pacat ca m-a furat acel tunet lacom din taramul minunat de fals.Poate data viitoare.Poate data viitoare voi dormi mai mult,adica...
Spune-mi ce sa fac sa nu ma mai gandesc la tine!

3 comentarii:

Ada spunea...

"spune-mi ce sa fac ca sa nu ma mai gandesc la tine!"
si tu sa-mi spui mie cand afli:)
frumos>:D<

Anonim spunea...

Divin.:X

Dacă îţi plublici ceva vreodată, am să mă laud la toată lumea. "Da. Eu am cunoscut-o pe Adriana foarte bine. Făceam cea mai proastă echipă la TIC.":))

Love you:)

Adriana spunea...

Ada
asa am sa fac;)
>:D<:*

Mada
:">:*
=))=))adevarat,adevarat:">
love you too>:D<