vineri, 30 aprilie 2010

Sub un liliac batran

Inteleg ca viata e o fata de copil,de tanar,de batran,
Ce se scalda nuda-n cazi de lumina si balti de umbra.
Ceea ce nu inteleg eu e de ce-si lasa unii visele pe caldaram,
In bataia soarelui albastru ce le curma viata sumbra...

Un nume e doar un nume.Asta pana nu-i stupid indesat
Intr-o gura mecanica,deconectata pueril de sursa inimii.
Chiar sa nu te condamne buzele innegrite de acest pacat?
Ferice de cei care se imbata cotidian in prostia linistii!

Un zid de piatra nu-i nicicand motiv de cupa ridicata,
Mai ales ca tu-i adaugi zilnic caramizi tacute pe crestet!
Cer prea mult,ma confesez ingrata,dar macar o data
Pot sa ma topesc si eu intr-un "Buna!" si un zambet?

Mi-am inchipuit blugii mei si-ai tai strivind iarba deasa
Sub un liliac batran,avand povesti in loc de purpurii flori.
Si-am clipit adanc in mine,sa uit de indestructibila ta plasa,
Picatura chinezeasca,ce treptat ucide prin mierea de fiori.

Dupa o luna plina,sa zicem chiar pereche,
Presupun ca scap de robia far' de lege...

2 comentarii:

Ada spunea...

atât de frumos...

Adriana spunea...

:">:">
>:D<