vineri, 16 aprilie 2010

Spring is blue,spring is you!


Credeam ca scap si eu...Dar nu se poate! Am vazut acest virus mic numit "premiu"(de primavara,presupun) circuland in lung si-n lat prin blogosfera,sperand ca ma pot feri discret de el.Eh...wrong!Sometimes you gotta do what you gotta do!So...

"Trebuie sa scriu despre acest premiu, sa scriu de la cine l-am primit, sa-l ofer altor bloggeri din lista mea, pe care trebuie sa-i anunţ printr-un comentariu, apoi sa scriu 10 lucruri care imi plac si care ma fac fericita in momentul de fata."

Am primit de la multa lume,desi m-am facut ca nu vad.:"> Din reminiscente tulburi stiu ca Mada >:D<,Ada>:D<,Butterfly>:D<,etc.&blablabla.
Ofer tuturor celor ce-si doresc acest premiu. :)

Hmmm....
1.Cafeaua
2.Soarele,caldura,perspectiva verii
3.Zambetele senine
4.Muzica(Placebo=P~)
5.Viata in sine
6.Parfumul ciresilor,piersicilor si visinilor infloriti
7.Albastrul
8.Somnul
9.Iubirea sau,cel putin,perspectiva ei
10.Pisicile mele

Love and peace to all!:)>-

Niciun comentariu: