sâmbătă, 4 decembrie 2010

Peace will come to me...

O sa gasesc intr-o zi...
Starea aceea in care macar un singur lucru are sens deplin si gramatica s-a debarasat de semnul intrebarii.
Noaptea in care n-o sa ma mai zgarie nici patura peticita,nici lacrimile uscate in mici dune de inchisa culoare.
Momentul in care nu o sa ma mai dirijeze toate micile si marile frici din viata mea,ci puterea MEA,controlul MEU,decizia MEA de a transforma schimbarea in rutina.
Ziua in care o sa le spun tuturor ce simt,fie de bine,fie de rau,printre tipete sau zambete.
Ceasul in care n-am sa-mi mai fac procese de constinta ca "am stat degeaba" sau "am pierdut timpul".
Clipa in care am sa accept ca si ceilalti sunt la fel de vulnerabili ca mine,desi ei o ascund mai bine.Sau nu.
Saptamana in care fiecare zi o sa fie una cu soare.Oameni buni.Dragoste.
Rasaritul pe care am sa-l prind treaza din toate punctele de vedere,cu o floare intr-o mana si o cafea in cealalta.
Luna in care am sa insemnez pe calendar fiecare casuta cu un ":)".
Amurgul in care n-am sa ma mai tem de intunericul ce cade iminent ca o pelerina grea peste toti si toate.
Candva...am sa gasesc si eu pacea mea.

Niciun comentariu: