vineri, 25 martie 2011

Oh,how I do love the rain!

 
Dialog imaginar.Personaje reale.
"
-Auzi...Tu pe cine iubesti cel mai mult?
-Vrei adevarul?
-Traiesc in minciuna,asa ca...
-Buzele indragostitilor,florile de mar,lacurile cu pesti vioi si parul delicat al fetelor ce se plimba fara tinta  de cate ori apar.
-Eu...Stai sa deschid geamul larg,sa te aud mai bine si sa ma simti mai aproape.Uite,poti sa gusti din cafeaua mea daca vrei! Eu nu mai stiu pe cine iubesc,pe cine urasc,de cine sa ma sprijin.Sunt pierduta.
-Cu totii suntem,dar ne gasim drumul intr-un final.Incerci macar?
-Sa inteleg?Nu cred.Nu vreau,mai exact.Mi-e bine in nesiguranta mea,ma simt protejata.
-Gresesti...
-Stiu!
-Si ce-ai sa faci?
-...ce-am sa fac?!Spune-mi tu!
-Draga mea,eu sunt o ploaie de primavara si locuiesc in capul tau.M-ai plamadit ca sa ai cu cine sa vorbesti in zilele mohorate.N-am cum sa-ti raspund!
-Si asta stiu...Totusi,ti-a placut cafeaua?
-Foarte mult,mi-a amintit de o melodie superba.
-Da?Care?
-O auzi deja....
-Intoarce-te la florile tale de mar...
"

Niciun comentariu: