miercuri, 2 martie 2011

The warmth

 

If pain makes me feel this alive,I'd like to be dead for once...

Peste casa sufletului meu s-a lasat un praf ciudat,
adunat in straturi groase,de intentii s-a agatat
cu o forta ce-mi sfideaza ratiunea...
N-am deloc potiunea
ce-o poate orandui cu indemanarea unei menajere de la un hotel de lux-
vezi tu,ma bazez adesea pe un flux si-un reflux
care s-o spele,s-o incalzeasca,s-o orneze
cu parfumate idei si planuri ce s-odihnesc pe albe dormeze.
Insa Luna acestui univers comprimat subit a murit,
iar caminul mi-a ramas murdar si nedumerit.
Astazi,extazul sau se-ambraca adesea in mahnire,
umbra nu-i mai e din lumini,s-a stricat tabloul  pe care scria "iubire"...
Casa sufletului meu asteapta o cheie nedefinita
care sa-i deschida usa ce-o va face sa se simta implinita.

Niciun comentariu: