vineri, 3 februarie 2012

3 for 3!


am mers pe strazi fara nume sau sens ,
unde realitatea ti-o delimitezi singur
in vopsea fosforescenta;
aici,te intreci cu ochi albastri intr-o cursa
serpuita din vis in vis,
avand pe urme priviri stacojii de pisici
inlantuite cu zale
de negura;
el a castigat nemurirea-eu inca mai scormonesc in fumul 
ce l-a lasat in urma...

am vazut si gandit tablouri fictionale rupte
din certitudinea unui "eu" ori unui "tu",
fete si sunete blocate constient dupa gratiile
celui mai obscur seif al mintii
oricui;
aici,totul este permis,nimic nu este interzis,
tulburarea atingand cote maxime ale
sensibilitatii bleumarin
printr-un singur sarut intunecat;
tu iti torni clor pe creier-eu reiau sentimentul
cu trei degete pe trahee...

am lasat un duh dionisiac sa ma cuprinda,
fiu de Iad si fiica de Rai in vesminte
fara epoca;
aici,intr-o camera cat un atriu de gigant,
au curs sticle imateriale de gand in neant,
stropite din plin cu dinti goi si aruncati
in valtoarea zgomotului ascutit;
voi vedeti scaparea serena-noi continuam sa ne certam
pe acelasi trup impartit intre mai
multe
suflete...

Niciun comentariu: