marți, 21 februarie 2012

Low battery

 
Nu conteaza cate ore dormi,tot vei simti efectul de recul al unui cosmar bine plasat.
Rutina isi demonstreaza rostul doar in momentul in care dispare,momentul in care se dezlantuie o particica din haosul existential.
Daca as putea trai sub pamant,acolo m-as muta!
Baltoacele se infrunta in cizme de cauciuc,iar atasamentul se intampina cu sacrificii.
Daca trece o zi fara sa ma doara ceva,atunci este ceva in neregula.
Mai nou,se tem cuvintele sa ma paraseasca si sa se agate de pagina.
Mi-e dor,mi-e foarte dor,mi-e si mai dor!
N-am nevoie decat de cafea si de un strop de incredere ca ziua sa treaca de la "supravietuire" la "traire".
Nu stiu cum,nu stiu de ce,insa ma vad in el ca intr-o oglinda intinerita din ce in ce mai mult,nestiind daca sa ma bucur sau sa ma intristez.
Dulcea sfarseala a incetat sa mai fie dulce acum cateva ore bune!
Este mult mai usor sa imprumuti din timpul tau altora decat sa te infrupti pe cont propriu din el.
Cineva sa-mi gaseasca o priza si sa ma incarce la viata!

Niciun comentariu: