luni, 20 februarie 2012

Bad to the core

 
daca as avea un banut argintiu
pentru fiecare cosmar infipt de colti
in tablia indoliata a noptii,
atunci as fi suficient de instarita ca sa-mi pot procura
somnifere cat pentru un deceniu.

daca mi-am putea aminti
fiecare chip radiografiat pe lumina,
atunci mi-as preschimba inima intr-un album
alb-azuriu
de fotografii din sentimente cu ochi.

daca mi-as putea rescrie istoria,
n-as schimba nimic.

daca as putea cunoaste orice secret al lumii
de aici si al lumii de apoi,
as alege sa nu stiu nimic;
in schimb,m-as ingropa in carti,in discuri,in primaveri
si-n pelicule cu ecou divin.

daca mi-as putea dresa urechile,
atunci le-as invata asa:
" Nu mai cautati otrava,ci limpeziti-va doar
in raul unde ne-am lasat
candva
vraja!"

I'd rather be punched in the face than in the heart.

Niciun comentariu: