miercuri, 2 decembrie 2009

99


(De ieri sera ma chinui sa nu uit cum vreau-cu ardoare!-sa incep postul de astazi.Deci...)
La naiba!Mi-e asa de dor!Mi-e dor de zilele inuman de calde in care boceam(literalmente) ca proasta pe 3 melodii de la 30 seconds to Mars repetate la infinit.Ma simteam de parca toata apa din lume m-ar fi spalat si purificat prin lacrimile acelea,iar singura mea grija era sa nu-mi fie descoperiti ochii mari,limpezi,inconjurati de aura rosiatica.Asa de absorbita eram de intregul "ritual",incat nici macar nu mai observam cat de bun putea sa fie tipul din videoclipuri(=P~).Si ca un bonus sadic,versurile CHIAR aveau o semnificatie,transmiteau ceva, reprezentau enorm pentru mine."It's a beautiful lie...."
Muuuultumesc,Madaaaaa(The colour of my soul)!!!Desi nu cred ca 99 e destul pentru intreaga nebunie din capul meu,let's give it a try...
1.Ma intitulez si recomand Adriana.Accept ca derivate:Anda,Adri,Adrrr,Angelica,"Martinica"(pentru ultimele 2,"prietenii stiu de ce...)
2.Inca mi-e teribil de frica de intuneric.
3.Imi place sa mananc inghetata de fructe de padure cu lama cutitului meu preferat din bucatarie.
4.Nu-mi place deloc iarna si o consider echivalentul natural al sanatoriului.
5.Mi-am petrecut o zi din viata facand cercei.
6.Animalul meu preferat este pisica.
7.Am prea multa imaginatie(asta nu e mereu bine...)
8.Vreau sa studiez opera lui Kant.
9.Cred cu tarie in Dumnezeu.
10.Imi pun intrebari existentiale si cand ma spal pe dinti,mananc sau dorm(am cazut odata pe niste scari,de acolo mi se trage!)
11.Cafeaua si muzica sunt drogurile de care nu vreau sa ma las niciodata(cu accent pe NICIODATA).
12.Iubesc absolut tot ce merita iubit.
13.Plansul este calmantul de care,uneori,abuzez.
14."N-am timp nici sa mor!"-overused phrase.
15.Urasc ura.
16.Imi transpira urechea dreapta cand vorbesc mai mult de 2 minute la telefon.
17.Am 3 mari scopuri in viata:sa schimb lumea(in bine),sa scriu un roman,sa fac macar o persoana pe zi sa zambeasca.
18.Dupa ce ma spal pe cap,arat ca un pudel(cret).
19.Nu pot sa traiesc fara zahar si aer.In special zahar.
20.Am un inceput de paranoia.
21.In urechea stanga am 4 pierce-uri pe care nu cred ca le voi regreta vreodata.
22.Ador ochii albastri.
23.Ma mandresc cu toate cicatricile mele.
24.O sa am o cadere nervoasa daca nu-mi fac tricouri cu mesajele"Fabricata in '93" si "I have no boobs!Stop staring at my non-existing boobs!".
25.Imi place sa mananc pufuleti.
26.Ma pasioneaza artizanatul.
27.Am un frate mai mic decat mine cu 7 ani(a fost "cadoul" primit de 1 septembrie,in prima zi de scoala a vietii mele).
28.Vreau(cat mai curand,daca se poate) un tatuaj pe umarul drept cu o floare galbena de hibiscus.
29.Tata imi spune ca sunt cartita lui.(:">)
30.Imi place sa citesc,desi am nevoie de cineva sa ma impinga de la spate ca sa ma apuc.
31.Ma dezgusta banii,mai ales pentru ca stiu importanta lor supraevaluata in viata cotidiana (si nu numai).
32.Nu-mi place sa-mi destainui sentimentele altora-atunci ma simt foarte vulnerabila.
33.Descopar ceva nou in persoana mea zilnic,si asta nu ma deranjeaza deloc.
34.Invat sa crosetez.
35.Ma deprima ingrozitor toamna,mai ales in zilele inca "vesele".
36.Cant sub dus.
37.Pentru mine,sangele are gust de sare amestecata cu rugina.(not bad at all,not bat at all...)
38.Iubesc vara.
39.Mi-as dori sa nu am deloc regrete.
40.Ador piersicile zemoase si dulci.
41.Vreau sa dansez intr-o ploaie calda de iulie.
42.Am din cand in cand atacuri de panica(cel putin,varianta mea a atacului de panica).
43.Mi-am depasit cu succes frica de moarte.
44.Nutresc o frumoasa prietenie de 9 ani(Bubu>:D<).
45.Cugetarile in latina sunt superbe-latina,NU!
46.In ultima vreme,folosesc prea des cuvantul "retardat(a)";in special,cu privire la propria-mi persoana.
47.Nu vreau sa-mi pierd niciodata amintirile,indiferent de natura lor.
48.Imi vine cateodata sa-mi dau pumni in cap.
49.Imi place sa privesc flacara produsa de bricheta mea cu model de marijuana(si NU,NU fumez!).
50.Nu cred ca as putea trai cu gandul ca,undeva in lume,am o sora geamana sau,mai rau,o clona.
51.Intreb pe oricine apuc:"Te-ai gandit vreodata cum o sa mori?".Personal,eu nu m-am gandit.
52.Somnul a devenit un lux in ultima vreme pentru mine.
53.As arde intr-un foc gigantic fiecare melodie de dragoste de pe pamantul asta.
54.Vreau sa fac eu mereu totul(control freak).
55.Pot sa-mi dau ochii peste cap(si sa-i sperii pe toti facand asta).
56.Sunt nascuta in zodia Varsator si asta e foarte fain.
57.Imi plac enorm copacii.
58.Nu pot sa dorm cu jucarii de plus in pat.
59.As manca numai vata-de-zahar.
60.Vreau sa invat "Tatal nostru" in latina.
61.Refuz sa ma dau cu oja rosie.
62.N-am urcat niciodata,in cei aproape 17 ani de viata in orasul asta,in Turnul Chindiei(stiu,stiu,rusine maxima![-( ).
63.Sunt o dezordonata.
64.Imi place sa mananc cartofi cruzi.(prea multi"c",acum realizez)
65.Am oroare de paienjeni. :-s
66.Urasc Craciunul(nu semnificatia religioasa,ci monstrul in care noi l-am transformat).
67.Sunt nebuna.
68.Fac o delicioasa placinta cu mere,degete si dragoste(nr.2 este ingredientul meu dureros de secret).
69.Deocamdata,nu prea cred in casatorie...
70.Am scris aproximativ 1-2 ani numai despre cavouri,inmormantari(pe toate tipurile posibile de vreme),lumea de dincolo,cadavre,etc. :D
71.Cand eram mica,am crezut ca va fi distractiv sa-mi "fabric" o masca faciala din pasta de dinti- n-a mai fost asa de distractiv cand a inceput sa usture ca naiba.
72.Am impresia uneori ca mi se comprima plamanii si ca ma sufoc.
73.Cedez prea usor rugamintilor celor din jur.
74.Ma cert mereu cu mama.
75.Culoarea mea preferata,inca din "frageda pruncie",este galben.
76.Sunt dreptace.
77.Ascult rock.\m/
78.Aprind des betisoare parfumate prin camera.
79.Nu ma consider (deloc) frumoasa.
80.Imi place sa fiu independenta.
81.Imi place sa ma exprim prin vestimentatie si accesorii(si d-aia se uita lumea ciudat la mine cand stau la traversare:-L).
82.Imi trosnesc absolut toate oasele din corp.
83.Ma chinui de o eternitate sa-l conving pe tata sa ma invete sa schimb un bec.
84.Pot sa numar pana la 11 in germana.
85.Nu stiu sa inot.
86.Iubesc iepurasii si puisorii de gaina.
87.Nu vreau sa judec oamenii.
88.Vara,parul meu capata irizatii roscate.
89.Imi place sa tip.
90.Nu stiu ce grupa sanguina am.
91.Nu pot sa am nicio emotie ascunsa-ma inrosesc mereu ca un rac... :">
92.Ma frustreaza enorm cuvantul "fan".(pentru cine nu stia,este prescurtarea pentru"fanatic"-asta e deja putin cam cucu...)
93.N-am fost niciodata cu adevarat indragostita.
94.Mi-e uneori asa o leneeee...
95.Am descoperit recent gustul teatrului-si e bun!
96.Nu pot sa fac podul de sus(inca).
97.Imi plac berea,vinul,tequila,etc.
98.Fericirea nu este,cu siguranta,unul din idealurile mele.
99.Am rolul,scopul,menirea mea in lume-de alta asigurare nu am nevoie...

Leapsa merge catreeeee....Adriana(Fluturi,vise si fum). >:D<

Premonitia are toate cartile in avantajul ei:vorbind ieri cu bunica,mi s-a confesat."A,pai eu m-am casatorit cu bunicul tau pentru ca avea ochii albastri...".Am ramas perplex. :| Asta e prea de tot,prea de tot....

3 comentarii:

Ada spunea...

vai,multumeeesc!:X e adorabila ideea.si imi place ce ai scris tu.cateva chiar se aplica si la mine.
ok,acum ma apuc de scris:">
>:D< tencs again >:D<

Gnossienne spunea...

lol eu am invatat fortat Tatal Nostru in latina in clasa a 8-a,o stiu si acum:|

Adriana spunea...

macar tu il stii:P
eu inca ma chinui:-L :))