duminică, 13 decembrie 2009

Horoscop in iarna



Beculete,luminite,fire,lemn,brad,globulete,beteala,vin fiert,baltoace,zapada,fast,sarbatoare,fericire,magazine,turta dulce,prieteni,familie,voci,tacere,colinde,gheata,oameni,patinoar,banci,ruine,vechi,nou,negru,
albastru,galben,dorinte,sperante,minciuni,adevar,rasete,lacrimi,amagiri,realitate,ceilalti,eu...
Sentimente mixte.
Nu-mi place sa citesc horoscopul decat dupa ce a trecut ziua respectiva.Adica incerc,pe cat posibil fara amestecul sugestiei personale,sa vad daca au macar o tangenta previziunile cu evenimentele consumate.Sincer,putin imi pasa cu cine se aliniaza Jupiter sau daca Mercur e in retrograd,daca e sa se intample ceva tot o sa se intample.Singurele similitudini pe care eventual le descopar imi par mai mult generalitati si vorbe aruncate in vant cu spectru foarte larg.Ar trebuie sa existe undeva o pancarta inscriptionata cu "Horoscop=Panaceu''-pentru ca asta a cam devenit:scuza ideala,universala,minciuna cea mai dulce,esecul mascat in speranta,medicament mintal eficient 99,99%.Hai sa nu ne mai agatam de supozitii si sa incercam sa ne incredem mai mult in noi,in ceea ce suntem capabili sa facem,in barierele fragile ce se sparg sub presiunea vointei sincere.Daca cineva,printr-o gluma sadica,ar scrie la sectiunea respectiva "Maine vei muri.",toti cei nascuti sub semnul zodiacal individualizat vor cauta oare calea celor drepti,poate doar pentru ca au crezut excesiv in puterea cuvantuli?Doamne fereste si sper ca nu!Mie imi pot vinde orice,chiar si gogosi.In maini am capacitatea sa nasc o schimbare de orice fel,si,astfel,imposibilul devine un simbol casant.Neti,iarta-ma din suflet,dar schimb canalul cand te vad :">...
Ma arde amintirea,imi strapunge carnea,ma face sa reneg caldura cafelei candva ravnite.Pentru voi pare ca ma pierd,pentru mine totul se dezvaluie ca o descoperire-ce sa fac,perdeaua voastra e imbacsita,a mea luceste orbitor!N-am nevoie de bogatii,ci doar de un trup functional,o minte agera si o inima incapatoare.Pot sa numar pana la cat vreau eu,doar sa stiu ca cineva ma tine de mana sa nu pierd sirul.Frigul ma va conserva pe deplin,si oja se va elibera zgomotos.Un gandac albastru,doi gandaci albastri,trei gandaci albastri...

Niciun comentariu: