miercuri, 23 decembrie 2009

Dear Santa...


Cu toate scuzele de rigoare,anunt ca Eva mai ramane inconstienta ceva vreme(1.deoarece inca mai "coc" o turnura fantastica pentru povestioara si 2.pentru ca nu mai am putere deocamdata sa ma "lupt" cu ea)& ma voi dedica aceste cateva zile Craciunului.Yes,Grinch a fost imbunat de circumstante.Deocamdata...



Dear Santa,


Noh,o trecut multa vreme de cand nu am mai vorbit.Stiu,stiu,am fost fraieri,n-am incarcat cartela impreuna.Naspa...Oricum,nu ne-am mai vazut de cat,de un an?S-au petrecut foarte multe,in general spre pulul negativ al sentimentelor si "fericirii", insa nu are rost sa ma agat de trecut in sensul nociv.Imi ajung grijile zilei de astazi,nu ma pot lega si de cele de ieri sau maine.Nu am fost cuminte,recunosc,nici buna,nici rea-am fost pur si simplu EU,si asta cred ca inglobeaza o gama mai mult decat variata de actiuni,definitii,emotii.Am incercat doar sa fiu o versiune mai inteleapta,mai intelegatoare,mai calculata a ceea ce am fost pana acum,insa niciodata nu am renegat sau regretat ce a fost.Dimpotriva,am pretuit si valorificat cele de neschimbat acum.
Acum ar trebui sa cer ceva,asa e logic.In particular,ceva in exclusivitate pentru mine.Dar nu pot sa fac asta...Ce-mi doresc?Imi doresc sa ne iubim mai mult unii pe altii,sa traim intens,sa pretuim clipele.Imi doresc sa zambim in fiecare zi,de cel putin 99 de ori,sa nu ne mai judecam,sa ne intelegem reciproc.Imi doresc sa fim mai constienti,sa mancam mai multe legume,sa consumam mai putina energie.Imi doresc sa gandim practic,sa visam cu ardoare,sa intelegem ca traim o singura data si ca e de datoria noastra sa profitam de noi insine la maxim,in ideea evolutiei si progresului individual,cat si colectiv,in final.Imi doresc sa daramam superficialul,sa ignoram ignoranta ,sa sigilam ura.Imi doresc...imposibilul.Sau nu?Sper ca nu!Sper din tot miezul meu casant de om denaturat!Mosule,aspir eu catre un paradox?!
Nu cred ca mai am putere sa ma gandesc doar la mine.E prea obositor si imi consuma prea multa energie inutil...Santa,bring me the horizon,awake the entire world and pray for our souls!That's all I can say...

Cu nebunie incurabila,
amanta reveriei

"There are easier things in life than trying to find a nice guy..like nailing jelly to a tree, for example."

Un comentariu:

Ada spunea...

of...o sa astept:)sper sa iti aduca Santa ce iti doresti...sau macar promisiunea ca va incerca sa iti aduca..in timp..ce i-ai cerut spre binele nostru,al tuturor.
>:D<