luni, 14 decembrie 2009

Set sail for life!

Iar,iar,si iarasi iar...O sa invete timpul sa ma respecte si pe mine?Nu-i cer nemurirea,ba chiar o reneg,dar nu pot exista pasnic stiind ca-mi sufla mereu in ceafa,ca ma imbatraneste cu fiecare secunda,ca ma priveaza de mine insumi.Ma ingrozesc ceasurile,ma hipnotizeaza rutina,ma macina inevitabilul.Nu sunt un suflet neinteles,sunt doar un calator neobosit pe o mare interioara orice in afara de pasnica.Ignor frica,n-am pretentii de eroina,injur nisipul scurs.Rezolv ceva?Nu stiu,vom vedea-inca nu mi s-a spart clepsidra...

Curriculum Vitae(varianta personala a unei minti incolacite pana la refuz)

Informatii personale:
Nume: Adriana
Adresa: strada Sperantei,nr.22,Terra,Calea Lactee
Telefon: am
Fax: n-am
E-mail: subinteles
Nationalitate: extraterestra
Data nasterii: in pruncia unui ianuarie indepartat
Sex: asta se numeste indiscretie!

Locul de munca vizat:visator profesionist

Experienta personala:
Perioada:trecut personal-prezent colectiv
Functia sau postul ocupat:supravietuitor si cercetator
Principalele activitati si responsabilitati:respirat,mancat,invatat,iubit
Numele si adresa angajatorului:The Lord,strada.Raiului,nr.1
Tipul activitatii si sectorul:solicitanta/uman

Educatie si formare:
Perioada:prima amintire-prezent
Calificare:copil in tranzitie
Competente dobandite:nu suficiente
Numele si tipul institutiei de invatamant:"Tot-ceea-ce-ma-inconjoara-si-mai-mult-de-atat"/realitate
Nivelul de clasificare:un centimetru peste mediu

Aptitudini si competente personale:
Limba materna:hibrid de romana
Limbi straine:toate imi par straine, sincer!
pisiceasca-nivel mediu spre avansat
prosteasca-nivel (foarte) avansat
filosofie-in curs (flamand)de dezvoltare
Competente si abilitati sociale:(uneori)enervant de avansate
Competente si aptitudini organizatorice:nicio tangenta/vointa majora
Competente si aptitudini tehnice:da
Competente si cunostinte de utilizare a calculatorului:domeniu ce-mi depaseste inteligenta
Competente si aptitudini artistice:Da,da,DA!!!
Permis de conducere:nu inca(si ,spre binele omenirii,sa speram ca in viitorul indepartat obtinut)

Noi nu plutim in deriva,ci doar nu stim in ce directie sa o luam.Cand vrei prea mult,trebuie sa muncesti si pentru greselile celorlalti.Cafea cu senzatie de fan uscat?Bizar...Oglinda sparta,cioburi pictate cu sange fierbinte,ghinion infloritor-neah...Teama n-a ucis niciodata pe nimeni-asta nu inseamna ca nu o va face.Vrea sa ma lupt,vreau sa cersesc,voiai mai mult,dar eu nu fug de tine!Miroase a ceva...a...stagnare...Hibiscus azuriu la orizont!

Niciun comentariu: