vineri, 4 decembrie 2009

N-am chef azi...Poate doar de o cafea!Cu gust de copilarie!



N-am chef azi,n-am chef de nimic....Stiu,stiu,e scoasa dintr-un cantec,dar e prea buna sa nu o folosesc pentru starea mea de entitate amortita in staticul unui inceput de decembrie ciudat.Melancolia se intretaie cu scarbosul haos pre-"sarbatoresc",iar sufletul se pituleste undeva intre coastele erodate.Vreau sa ma debarasez de simturi si sa ma mulez dupa un colt de stanca sarutata de mare.Nu cred ca mi-am mai schimbat alarma de la telefon de peste un an-acelasi mesager al mortii somnului,cu ritmuri chinuitoare,racaind in netedul timpanelor cu precizia unui ceas elvetian.Somnul trupesc adica,deoarece spiritul nu-si permite sa taca...
Saptamana asta am avut ceva cu numerele.Partial pentru ca am vazut un fragment din "2012"(stiu,n-are legatura,dar oricum freaky stuff:-S),partial pentru ca ne-am tot jucat leapsa(eu cu altii,eu cu mine,eu cu prietenii mei imaginari,eu cu celelalte personalitati ale mele).Si m-am decis astazi sa inchei ciclul cu un segment dedicat perioadei mele existentiale celei mai de pret:copilaria....
17 lucruri pentru care eu am fost cu adevarat un copil:
1.Am mancat multi ursuleti din jeleu colorat,dar am ascuns si mai multi in sifonier(mi-era mila de ei,consideram ca au un suflet propriu si ca nu merita o astfel de soarta)
2.Am visat mai mereu.
3.Am dansat si am cantat in picioare in mijlocul patului,prefacandu-ma ca sunt o celebritate, ca am talent veridic,si ca sunt casatorita cu Ricky Martin(=)))aveam 6 ani,nu ma judecati:">)
4.M-am jucat cu animalute la fel de mici ca mine,cu ochi precum lacrimile dense ale cerului instelat de vara.
5.M-am uitat la desene animate incontinuu;ajunsesem sa le stiu pe de rost,replica la replica,dar tot ma uitam.
6.Puteam sa fiu pur si simplu eu,si nimeni nu ma judeca pentru asta.
7.Am cazut de nenumarate ori cu bicicleta,rolele,etc. si,de fiecare data,plangeam putin,o rugam pe mamaia sa-mi dea pe genunchi cu putina crema,sa puna o frunza(da,frunza!),si eram ca noua.Asta ca apoi sa o iau de la capat.
8.Am ignorat lumea reala,construindu-mi un univers propriu, mult mai veridic substantial.
9.Am crezut cu toata fiinta in Mos Nicolae si Mos Craciun.
10.Am plans cu tot corpul si sufletul,si toate lacrimile au fost pure deoarece au venit dint-o inima ingenua.
11.Am crezut ca toate jucariile mele de plus sunt vii,ca noaptea nu se mai prefac si se comporta precum oamenii.
12.Am mancat dulciuri fara sa-mi pese cate calorii au,la orice ora din zi sau noapte.
13.M-am bucurat de fiecare clipa individual,fara sa iau in considerare povara celeia ce va sa vina.
14.N-am baut cafea.
15.Am fost o mana de par cret de abanos,un zambet vivid,ochi curiosi,am iubit si am urat sincer.
16.Am tratat prietenia cu cele mai brute sentimente,si nu stiu cat de drept sau folositor a fost asta sau nu.
17.Am adorat acel timp fara ceas,fara griji,fara intrigile exteriorului.

Nu-mi mai simt talpile,ploua doar pentru mine,mi se dezintegreaza plamanii,am spart ceasca de cafea,imi strapung gratii ochii.Nu pot amputa membrul invizibil-nu poti sa-ti amputezi inima si sa ai pretentia ca mai poti trai spiritual."Posesie asupra unei iluzii comune"="Sindromul Adriana".Vreau sa fiu EU,nu eu.Nu mai am energie sa hranesc vidul.A,nu,totul e ok!In aparenta doar...
P.S.Pasez o leapsa mai veche catre Bettu(Alunica Assasina's Blog). :D

Niciun comentariu: