duminică, 3 ianuarie 2010

...


"Haideti sa traim în asa fel,incat atunci cand vom muri, si dricarul sa ne planga."(Mark Twain)
DA,sunt mai morbida.DA,sunt in general trista.DA,nu sunt cea mai sociabila persoana de pe planeta asta.DA,mi-e scarba si de mine adesea.DA,sunt ciudata!Asta nu inseamna ca tu esti normal.Nici pe departe...Nu-mi regret firea,desi unii se grabesc a ma compatimi.Of,voi,sarmane fiinte,nu vedeti ca eu traiesc mai intens decat v-ati putea voi imagina?Pe cand voi extrageti nectarul superficial al respiratiei cotidiene,eu ma joc in densitatea veninului ei,spre a-l transforma in licori de mii de ori mai pure si aromate.Solitudinea si amaraciunea sunt "felurile" preferate intelectului.Inima?Scurma si ea prin resturi;nu-i plangeti de mila,are propria fabrica de iluzii,traieste destul de decent din asta.Ideea e ca nu am nevoie de cuvintele cu subinteles ale nimanui: nu sunt pura,nu sunt fara de pacat,nu sunt un martir.Nu incercati a ma "inveseliti",va consumati degeaba-eu nu sufar,eu studiez suferinta.Nu vreau sa fiu catalogat drept "un om bun"-vreau sa fiu doar "un om"(laudele au si posibilitatea de a se intoarce impotriva subiectului cu arme ascutite:ingamfare,trufie,lacomie).Asa ca,data viitoare cand ma privesti in ochi nu spune:"Vai,ce palid stralucesc!",ci:"Vai,bine ca e valul acesta precaut peste ei,m-ar fi orbit setea captiva acolo!".Poate nu ma intelegi,dar nu asta e important.Daca eu si Dumnezeu cunoastem labirintul,restul este insignifiant.Nu mi-e frica,nu mi-e frica,nu mi-e frica...
"Moartea este cea mai solida şi profunda dintre spaime, impusa omului de ignoranta sa."(Maurice Garcon)

Niciun comentariu: