marți, 26 ianuarie 2010

Soulstorm


M-a bantuit melodia asta toata ziua-pacat ca nu m-a bantuit si sentimentul deplin!Pentru nenumarate serii a cate 3 minute si 58 secunde eram in transa aceea fictiva a luminii,marii,idilicului.Caci acolo am ascultat-o prima oara,la mare,iar acolo va zbura gandul meu la fiecare acord si sunet.Cat imi doresc sa recapat trairea aceea "pufoasa",imateriala,presarata cu nisip si sare,imposibil de capturat ori imbuteliat!Ce zile,ce ore,ce clipe!*Priceless*...
...asta fiind in mine!O furtuna!O furtuna incontrolabila,razvratita,colosala.Imi azvarle conceptiile si le sfasie cu nerusinare,imi tranteste de tample gandurile vulgare,imi ridica val de ceata necunoscuta asupra ochilor si mintii,imi macina oasele in doze mici de durere si pasiune.Stau si ma gandesc...oare chiar vreau sa rasara soarele?!

(pentru necunoscatori,nea' Youtube ofera Patrice-"Soulstorm":X)

Niciun comentariu: