vineri, 29 ianuarie 2010

Mai da-mi ca-mi place!


Aventurile nu trebuie nu trebuie sa reprezinte doar ceva extraordinar,palpitant,iesit din comun.Desigur ca nu...
Aventura inseamna,de exemplu, sa mergi cu microbuzul ce-ti zgaltaie si aduce la viata fiecare os din organism,os ce scoate sunete comparabile cu fisurarea unui lemn dulce de esenta tare.Aventura e sa bei vin (fiert sau nu) pana cand incepi sa-i spui "suc de struguri fermentat" doar pentru ca ti s-a luat de numele original,apoi sa te gandesti:"Bai,am mancat prea mult-unde mai incape bautura?!".Aventura e sa asculti,sa canti si sa simti muzica buna alaturi de oameni care zugravesc pe chipul tau numai zambete gustoase,rotunde,sincere.Aventura e sa traumatizezi o biata pisica urmarind-o pana sub pat,asta in incercarea de a-ti demonstra afectiunea fata de ea.Aventura e sa te uiti toata noaptea la filme si desene animate,sa te straduiesti sa inghesui 4 persoane intr-un pat de 2 si sa adormi la 6 dimineata.Aventura e sa manaci numai chestii care nu se "asorteaza" culinar si sa visezi cu ochii deschisi facand asta.Aventura e sa ai curajul sa-ti deschizi inima si ochii in fata celor pe care ii iubestisi nu numai a oglinzii personale,unde totul e sigur si stagnant.
Aventura e sa indraznesti sa traiesti!

4 comentarii:

Cătălina B spunea...

Așa este! :*

Coffee spunea...

Aventura este orice drum pe care poate nu ai calcat niciodata.

Dar uneori este o adevarata aventura sa poti sta in fata televizorului si sa gasesti ceva la care sa te uiti mai mult de 10 min! (aventura mea de fiecare zi)

Un Mai buclat spunea...

era o "biata pisica" pe acolo...sau matz, ca era un el :P
aventura mai e si sa uiti diverse usi deschise si ambalaje prin locuri "la vedere". a, si sa dansezi cu palarii

iona (asa, nu?)

Adriana spunea...

asa e ubita:*
asa e coffe,dar si drumurile des batatorite par uneori aventuri inedite;)
asa e iona,am omis cateva detalii:">(de la "sucul de struguri fermentat" mi se trage:P:">)