vineri, 22 ianuarie 2010

First seventeen


Si ceasul batu ora 12,si clipa trecu instantaneu,si gandul nici nu se dezmetici bine.Brusc,simteam o arsura pe bratul drept:intensa,flamanda,sapata in centrul celulelor fara drept de impotrivire.Gandaceii de argint coseau din greu fire fragile,brodand intr-o durere extazianta.Simteam pacanitul acelor in tample,in privire,in spirit.Nemaiputand rezista,am ridicat volanasul piersichiu al bluzei pana peste umar.Tatuajul se lafaia pe pielea spalacita,subtire:"17"...
Sunt un om cu adevarat iubit.Nu credeam ca o sa pot zice asta vreodata cu inima impacata,dar iata ca astazi am ocazia.Pentru prima oara in existenta mea limitata de timp si granite am simtit in inima fiintei ca intr-adevar pot tipa:"Nu sunt singura!".Azi mi-a curs prin vene viata.Azi mi-au curs prin vene zambete,imbratisari,sentimente brute si nedefinite.Azi mi-a curs prin vene fericire veridica.Azi nu mi-a mai fost sangele otrava,ci tamaduire.Azi am iubit cu o licarire stranie in bataile calculate,in ochii pe ascuns imbracati in lacrimi,in buzele tremurande de atat sentiment.Azi mi-au curs prin vene numarul "17",cafea,bucurie,obraji calzi,parfumuri tari,fum hipnotizant,ideea ca apartin cuiva,unui undeva,unei lumi infinite.Azi,mi-ati invadat venele voi toti,cei care ma coplesiti cu dragoste nemeritata,si pentru asta va datorez universul.Azi...azi am mai crescut cu un centimetru-in intelepciune!

3 comentarii:

Magda spunea...

La multi ani domnisoara!Pretuieste anul asta,e printre cei mai frumosi. >:D<

Ada spunea...

La multi ani din nou, copil frumos! may all your dreams come true. keep your friends close to your heart, as they keep you in their hearts.
>:D<

Adriana spunea...

muuuuuuuuultuuuumesc:">:*
>:D<
ma simt extraordinar de rasfatata,ma invatati prost:">:))
asa o sa fac,dragele mele,asa o sa fac:)