miercuri, 9 iunie 2010

Bla,bla,bla...


Pe masa ovala a ramas un chibrit ars,
O pana albastruie si-un ceas cu initialele tale pe spate...
Am cautat in carti,in miere,in jeleuri calde
Raspunsul intrebarii ce mi-ai pus-o mereu din priviri:
N-am gasit decat praf boem si imprastiat...
Ma cuprinde un sentiment nou
In haine vechi.

Pe iarba batatorita din curte iar am gasit in chihlimbarul
Pamantiu urmele tale.Marimea ta la pantofi.Imaginea
Galbuie a siluetei tale trantind usita stacojie de la intrare;
Nu port doliu pentru un miraj existential de un an.
Sau aproape...O sa ma trezeasca mereu alarma aia polifonica
A timpului ce nu se opreste nicicand
Sa-si lege sireturile...

Pe inima ce mi-a fost data in custodie temporara
S-a asternut o pojghita de indiferenta
Omogenizata cu regret.Din cele doua
Am sa separ pelicula ce ma-mpinge sa alunec
Pe panta vietii in continuare.Nu-i capat de lume,
Nu-i sfarsit de nimic,nu-i tragedie greceasca:
Maine,poimanine,raspoimaine tot am sa spun
Ca un zambet si-o cafea fac lumea mai frumoasa...

2 comentarii:

Anonim spunea...

superb.

Adriana spunea...

:">:">:">
>:D<