luni, 14 februarie 2011

I love/I hate

 

"short term pain for long term gain"

Iubesc...
  • un cantec din uterul caruia se naste o poveste,un vis sau un nou gand intens
  • o imbratisare in care pot sa ma pierd azi,fara sa ma tem ca maine nu ma voi mai putea regasi
  • orele cand ticaitul ceasului ating armonia lenta ce mi-o doresc 
  • sa aud peretii vibrand de fabuloasa incantare a pigmentului din vopsea cand saruta lumina fantomatica a neonului
  • materia ce tropaie in podea de cate ori pasesc prea greu si trezesc atomii
  • sa privesc cerul neintinat si sa uit de mine,de tine,de tot ce ma-nconjoara
  • sa stiu frica de viitor plangand intr-un colt al plamanului drept deoarece i-au fost inselate asteptarile de odinioara
Urasc...
  • sa nu stiu daca te vreau cu adevarat sau nu,daca esti un simplu capriciu sau un geniu bun
  • sa ma tem de ploaie doar pentru ca spala rutina si aduce in casa noua necunoscutul
  • sa impart bucati din mine ochilor strainilor ce se holbeaza pe strada
  • zilele cand nu fac nimic si ma simt inutila pentru asta
  • gandurile negre,diferenta de ani,ideea ca eu infloresc in timp ce altii ce-i iubesc se ofilesc
  • sa-mi vad libertatea inchisa intr-o colivie tesuta dintr-un miliard de "nu"
  • sa stiu ca sunt fericita,dar sa vreau mereu mai mult,mai mult,si mai mult,si sa uit...ca am acum tot ce-am vrut.

2 comentarii:

Ana Mc spunea...

Suunt foarte de acord cu prima chestie de la Urasc.Ca de obicei,suntem in aceeasi situatie:))

Adriana spunea...

normal ca suntem :>
daca nu noi,atunci CINE?:))