sâmbătă, 4 iunie 2011

3.

 

Oja turcoaz 720 de pe birou ma priveste insistent,invaluita intr-o aura volatila de suspiciuni.
In casuta de lemn unde incap de 3 ori cate 3 randunici imaginare au fost trase draperiile.
Camera se transforma intr-un cub Rubik faramicios,cu 6 culori nerezolvate.
Cand ceasul va bate 12:00,emotia latenta va prinde glas si aripi rosii.
9 ani.9 luni.9 saptamani.9 zile.9 ore.9 minute.9 secunde.Nu conteaza cum il masor,timpul mi-e la fel nesuferit pe cat imi e de drag.
Da-mi 3 palme si 3 imbratisari,da-mi un impuls,da-mi rezolvarea acestui labirint ingamfat!
Din 6 cutii albastre,fiecare purtand in sine 24 de cercuri transparente,nu aleg niciuna.In schimb,o prefer pe cea de-a 7-a,unde nu exista infinit,ci doar clipe frante.

Mi-e frica,mi-e frica,mi-e frica,n-am aer.

Niciun comentariu: