marți, 28 iunie 2011

Deep inside...

 

My dreamcatcher stopped working...Poate s-a saturat la randu-i de atatea cosmaruri si a demisionat fara preaviz.Asta e,nu-l invinuiesc!Oameni malitiosi,situatii neplacute,imagini nesigure in noapte,moarte,iar moarte,atat de multa moarte!Daca as putea,m-as abtine de la somn si implicatiile sale de natura negativa.Fiecare apus marcheaza o noua incercare.Ma degradeaza din prea multe puncte de vedere.Imi vine sa-mi spal creierul!


Intr-o cada plina de cafea amaruie,cu o carte buna si muzica amintirilor nepretuite pe fundal-asa mi-as petrece restul zilelor!Cum idealul nu e realizabil,ne adaptam.Dragul meu ibric,pregateste-te de niste tortura serioasa vara asta deloc palpitanta!

 

Urat,urat,foarte adevarat!Vrem,vrem,vrem si iarasi vrem!De parca verbul asta ne-a intrat sub piele,depunand mici oua verbale,paraziti care isi petrec existenta convingandu-ne ca "nu-i suficient"... Daca n-am mai trage cu ochiul in curtea spirituala/fizica a vecinului,am invata ce inseamna fericirea cu toate ramurile ei.Huo,lacomie!Meriti numai indiferenta!Treci la colt!Acum!

Niciun comentariu: