sâmbătă, 25 iunie 2011

Dammit!


I hate people! I really,really,REALLY do! Izolarea pe o insula exotica/pustie m-ar transforma in cea mai fericita creatura din Universul acesta si din toate care mai exista (daca exista...).Iar o maceta si conexiunea nelimitata la internet ar completa ideal tabloul!Dar nu,cum sa fie totul atat de simplu?Nu,nu,nu!
De ce sunt atat de anti-orice,de ceee?!Saptamana ce tocmai se incheie a fost incredibila:solitudinea camerei mele,o rezerva substantiala de betisoare parfumate,cafea si ceai la discretie,seriale faine si muzica "de te unge pe suflet".Daca intervalul luni-joi ar fi o melodie,nu mi-as mai lua degetul de pe butonul "play"!Anyway,simt,nu cred,simt cum fiecare fibra din mine striga sa stau cat mai departe de orice fiinta din aceeasi specie.Ma cuprinde o senzatie bizara numai cand ma gandesc la interactiunea umana...Presupun ca sunt o persoana oribila si merit sa fiu dusa la un sanatoriu cat mai repede,dar nu MA mai suport si nu VA mai suport!Parca fiecare fata merita un pumn,iar eu n-am atata energie,ma jur!Injurati-ma,nu-i bai!Mai bine spun tot ce am pe suflet decat sa adun energie negativa "daunatoare".Screw it,ma duc sa ma ascund sub o piatra!Nu ma cautati,va rog!
Si FYI,ma ucide splina,vremea e tare nabadaioasa& my social life hurts.

Niciun comentariu: