miercuri, 1 iunie 2011

This is just a game!


Am crescut!Cand?Nu stiu sa spun cu certitudine.Pentru mine,anii care au trecut reprezinta suma unor momente minunat sau dureros tiparite pe un jurnal intern,nicidecum un cumul al minutelor sau al secundelor.Asa e cel mai bine!Era o vorba:"life is not about counting the breaths you take,it's about counting the moments that take your breath away".Intr-un mod bizar,simt si sarcasmul,si intelepciunea din aceste vorbe.Eh...
 
Vara,curtea bunicilor,o gramada galagioasa de ratuste.Cine se ducea mereu entuziasmata sa prinda o jucarie vie si sa o declare a ei pentru totdeauna?Anda,desigur!Uitati-va la mine,am un zambet cat lumea pe fata numai amintindu-mi de copilarie si de farmecul ei!Acum ar trebui sa spun cat regret ca a trecut asa de repede sau ca vreau inapoi acel taram nemuritor.Chiar as putea sa o spun...Dar nu!Cum sa regreti c-ai avut parte de inocenta,fericire,imaculat?Numai nebunii  fac asta...
Sotron si "elasticul",bicicleta roz,papusile cu parul incalcit,inghetata cu frisca si capsuni,bijuterii din plastic,portocale sub bradul de Craciun,pantofiori cu pisicute,"buburuzele" de la mare,desenele animate de pe "Cartoon Network" numai in engleza,tricicleta care pur si simplu zbura prin frunzele toamnei,baloane,"tunsul" liliacului din gradina,ursuleti de plus si felicitari de 8 martie cu ghiocei.Acum cred!Implinirea sta in micile nimicuri ale vietii.

Mi-am petrecut dupa-amiaza mancand tone de dulciuri si jucandu-ma cu fratiorul meu mai mic.Asta inseamna ca mi-am indeplinit cu succes misiunea de 1 iunie.La multi ani voua,prichinei fara varsta!

Niciun comentariu: