duminică, 26 iunie 2011

What can I do?


Ceasul arata ora 16:03 si eu sunt inca in pijamale...Mi-e frig,imi tremura corpul,mi se zguduie sufletul.Orice melodie as asculta,parca nu e chip sa fie in armonie cu singura coarda ce mi-a ramas intacta printre simturi.Cred ca mi-am impletit,despletit si impletit parul de un miliard de ori.Nu pot sa ma gandesc la ceva fara ca imaginile sa fuga incetosate,ca si cum ochii mintii s-ar fi prefacut intr-o furioasa masina de Formula 1.Rezumand,prezentul se arata fad si vag.
Ceasul arata 17:32 si eu sunt inca in pijamale...Casa miroase a tei si a cafea rece.M-am apucat de un cercel...sau un lantic...sa vedem ce iese.S-a mai desfacut impletitura,acum seamana cu o coada de sirena franjurata."Out of sight,out of mind" e singurul ecou ce-l pot deslusi in pestera urechilor.Adevarul te gaseste intotdeauna,fie ca vrei,fie ca nu.Credinta cere sacrificii.Corsetul imaginar devine dureros de enervant.
Ceasul arata 18:22 si eu sunt inca in pijamale...Pana la urma,m-am ales cu o mini-plasa de vise si cu o mana de visine coapte.Nu te mai vreau,ceea ce ma lasa absolut indiferenta.Sa ma ascund in pat sau sa dau ochii cu soarele?Demonii s-au plictisit de mine,ingerii la fel,m-au lasat toti intr-un Purgatoriu nedefinit.Ma duc sa infaptuiesc o schimbare.

2 comentarii:

Ada spunea...

gah, mai are sens sa zic ca inteleg al naibii de bine?

Adriana spunea...

>:D<