duminică, 11 septembrie 2011

Back to the future

 
22:11.Cafea fierbinte.Par prins in coc.Muzicuta albastra pe birou.My Chemical Romance pe fundal.Pace!
"Maine incepe scoala,s-a terminat vara,bleah-bleah-bleah...".Like,get over yourself!Sa zicem mersi ca e inca scoala(si nu job!):stam in fund 5-6 ore,ne holbam la un prof (prefacandu-ne ca intelegem ce vrea sa zica) si urmarim prin pauze tipul dragut/tipa faina de pe hol.Care e cel mai rau lucru care se poate intampla?Un 2?Public embarrassment?Plictiseala sau stres la cote maxime?Bring it on,bitches!
As you can see,sunt oleaca (mai mult) nervoasa."De ce,Adriana?Tu?Vai,probleme in tara Unicornilor Pufosi?".Mdeah...Sa va spun de ce.Ma asteapta un an teribil de greu.Bac?Ce-i ala?Se mananca?Nu,nu si inca un magnific nu!Va trebui sa suport un an intreg numai si numai si numai discutii despre Bac,despre pregatiri,temeri,planuri de viitor,facultate si tot tacamul.Bineinteles,o sa ma apuce si pe mine moliile in stomac,dar mai spre ultima suta de metri.Pana atunci,o sa tot dau ochii peste cap,o sa oftez,o sa ma musc de limba ca sa nu incep "filozofeala" mea despre cum viata trece naibii pe langa noi si asa cu 100 000 km/h,iar noi tot ne grabim sa o intrecem.Stiti care e premiul de la sfarsit?MOARTEA!Asa ca mai puneti,copii,frana!In ritmul asta,o sa va faceti testamentul inainte sa schimbati din nou buletinul...
Revenind la lucruri mai "lumesti"(sa zicem).Chiar incepe scoala.Singurul lucru care ma enerveaza e ca trebuie sa ma trezesc devreme;in rest,am invatat sa blochez lucrurile care nu-mi convin,deci n-am probleme pe planul asta.Fake it all the way,baby!
Se termina cafeaua.La fel si rabdarea.Idem pentru interes.Maine nici nu ma duc la scoala.Uite asa! Anar-hi-hi-hi-eee!Uh,I'm losing it...Big time!
Well,I'm going to look for a fuck to give.Ce sa mai zic...Bafta!Spor!Recolta generoasa toamna asta!

P.S.Ultimele 3 luni au fost...speciale.Am suferit,m-am detasat,m-am maturizat(in felul meu),am iubit lucurile marunte si am luat ce e mai bun din cele mari.Multumesc pentru lacrimi,multumesc pentru zambete!La mai multe!

Niciun comentariu: