duminică, 29 noiembrie 2009

Dream on...


...ca si cum te-ai trezi cu toate membrele innodate,cu trupul inmuiat in acetona si ochii lipiti in zeci de arcuiri extenuate.Un gol imens lasi in urma,o noapte de lesin,o fila rupta din caietul vietii.Si nu e "singura oara",asa e mereu,mereu,mereu.Si cu te alegi?In esenta,cu nimic...
Visele-cu totii le avem,le uram,le iubim,mai ni le si amintim cateodata,dar,indiferent de pozitia pe care o adoptam,ele sunt acolo,in "cutia de control",asteptam doar momentul prielnic sa ne atace.Se traieste sub falsa impresie ca ele exprima dorintele noastre innabusite ,prin epicul ireal concretizandu-se o refulare a infranatului.Da...nu!Exemplu(avertizare:fiind un om anormal,e posibi ca doar visele mele sa fie si ele asemenea,dar imi incerc norocul si ce o fi o fi):se facea(cat imi place cum suna;suna a...promitator!)ca Steven Tyler(Aerosmith) imi vindea lozuri(lozuri din acelea verzi si roz,cu o capsa de metal parca mai mare decat insasi hartia,unde poate-POATE-castigai mai putin decat ai dat pe bilet in primul rand).I-am spus ca n-am bani,s-a oferit sa-mi cumpere el unul,il desfac si ce sa vezi,castigasem un milion de dolari!In mod onest si colegial,normal ca trebuia sa impart suma jumate-jumate cu "binefacatorul" meu.De aici s-a taiat firul- a sunat alarma(ce fericire,ce fericire:-L).Ceea ce vreau sa subliniez e ca,desi nu contest teoriile unor oameni ce si-au dedicat viata intelegerii psihicului uman,totusi "motorul" mai da si...chix.Adica,serios vorbind,chiar imi doream eu arzator ca Steven Tyler sa-mi vanda lozuri,si sa ma mai si aleg cu banii?!/:). Nu prea...Informatia trebuie sa intalneasca niste obstacole ale naibii de indarjite,deoarece se incurca,descurca,apoi reincurca la cel mai inalt nivel.Cu toate acestea,e o realizare sa visez-asta inseamna ca apuc sa si dorm...
Ma cheama.Ma cheama cu o voce ce strabate timpul,spatiul si materia.Ma cheama iarba aproape moarta,lipita cu obrazu-i palid si inghetat de tarana tasata.Ma cheama aerul pur al muntelui,ascuns in unghere pazite de mania umana.Ma cheama panza albastra a cerului,cu cicatrici albe de nori si alunite de pasari razlete.Ma cheama o bucata din mine,lasata in urma din inconstienta.Raspund:vin,vin,vin!

Niciun comentariu: