joi, 19 noiembrie 2009

Hai sa iubim!




















Tot acolo era...Singur,dezolat,dezbracat.Racaia in miscari incetinite tavanul ceresc,facut din crema galbuie si urme de regina noptii strivita pe alocuri.Se saturase sa tipe.Nu mai voia atentie.Oricum nu avea cum s-o primeasca.In acel moment as fi vrut sa-l pot atinge.Soarta de copac!Trecatoare...
Nu am fost niciodata ,cu adevarat,indragostita.Admit,n-am de ce sa ma acund dupa deget,caci nu consider a fi asta ceva tragic.Am avut impresia si iluzia acestui sentiment,dar acum,revizuind trecutul,constat fragilitatea si platonicul situatiilor.Satula de deprimare si "self pitty",am scormonot in vastul imperiu al zapacelii mele si am scos cateva "definitii"(foarte improprii,foarte,foarte!) ale iubirii depline dintre doua persoane,asa cum mi-o construiesc eu in imaginatie(imaginatie ce functioneaza dupa reguli numai de ea stiute:P):
Deci "cum zic"(:)) ),iubirea inseamna sa....
  • sa injurati simultan acelasi jucator de la echipa adversa de fotbal,doar pentru ca vi s-a parut ca a ratat golul intentionat
  • sa va certati foarte infocat,doar ca sa va dati seama ca tineti aceeasi parte si nici nu va amintiti de ce ati inceput pentru..inceput:))
  • sa folositi acelasi tub de spuma de ras(preferabil mentolata):D
  • sa va raspundeti din priviri intrebarilor nerostite,dar simtite
  • sa va obositi reciproc deoarece nu stiti cum sa va mai faceti pe plac,dand nastere asfel la o serie amuzanta de dulcegarii si giumbuslucuri,esential,inutile
  • sa adorati statul in ploaie,muti,concentrati,imbratisati,fara sa va pese de potentiale raceli crunte,piramide de servetele,ori tone de ceai necesare in viitor
  • sa nu va suparati ca celalalt a mancat ultima savarina din frigider-oricum urma sa i-o daruiesti in schimbul unui zambet "pisicit"
  • sa nu va pese de lumea exterioara,dar sa fiti totusi constienti de ea si de rolul vostru in marele ei joc de sah cosmic
  • sa va comportati foarte natural la vederea unui inocent soricel,doar pentru a nu-l alarma sau ingrijora pe celalalt-in realitate,usa deschisa e scopul vostru suprem
  • sa va placa aceeasi marca de cafea,aburinda in racoare,rasfatata in cani tocite,cu doua cubulete de zahar,bauta in dimineti placute de iunie,pe iarba brodata de roua din cristal lichid
  • ...
...adica se poate continua la infinit.Lucruri marcate de cotidian,dar aduse sub aripa perechii.In definitiv,dragostea nu are definitie exacta,dar nici nu are nevoie de ea,dat fiind ca ea nu se explica- se traieste.Nu prea ma atrag declaratiile siropoase,povestile atat de tragice (si,vai reale!) care circula pe net,sau citatele care mai de care mai...eham,"profunde".Totusi,trei tot mentionez,caci ele chiar au susbstanta,deci potential:
"Eu m-am nascut ca sa iubesc. – Sofocle"

"Cauta iubirea cu inima, nu cu capul. – Mark Twain"

"Dragostea este tot ceea ce avem, este singura modalitate in care ne putem ajuta unul pe celalalt. – Euripide"

Concluzii putem descoase pana saptamana viitoare,si non-stop,pe deasupra.De dezbateri nici nu mai zic!Dar ce rost ar mai avea?Ne-am rapi din timpul destinat iubirii.
Inima albastra in lanturi argintii-atat a mai ramas din mine...

Niciun comentariu: