luni, 26 iulie 2010

Back in black


Now I wanna go baaaack!
Bai,am despre ce sa vorbesc un an intreg,ma jur!Si eu nu ma jur!Nu des.Mai repede cred ca injur.Anywaaay...Chiar daca mi se scurge fata de somn pe monitor,tot nu pot sa zambesc gandindu-ma la saptamana si-un pic ce tocmai s-a incheiat cu ultimul huruit de motor al autocarului care ne-a adus din Paradis intr-un Nowhere cu o vreme a naibii de cacacioasa(prin comparatie).A fost atat de...wow...wow...wow!Chiar daca "What happens in Costinesti [White Horse],stays in Costinesti[White Horse]",fac un mic rezumat:

Mare.Soare.Baieti.Fete.Bautura.Draci.Ras.Bere.Bagaje.Nisip.Luna plina.Tricou cu "Jim Morrison"<3.Tigari.Crema de plaja.Flirt.Poze.Ganduri.Foame.Bronz."Carcaieci".Clatite uriase.Plans.Granita albaaaastra si rece.Rasarit de grapefruit.Chitari.Marea noaptea.Cer instelat.Turnulete din pahare goale de tequila(a se intelege golite de noi).Cercei din pene.Guns N'Roses.WHITE HORSE.Melodiile din WHITE HORSE.Tipu' din WHITE HORSE.THE DOORS in WHITE HORSE.Dans.Pierce dat in buza(sub buza,whateva') miercuri in tabara cu 2 branule in aceeasi zi,a doua incercare fiind incununata cu un succes argintiu.Dat din cap pana-n punctul in care gatul simtea ca se desprinse efectiv de restul corpului.3h somn/zi.Trancanit intruna.Saruturi.Pofta de eugenii.Bratari.Suveniruri.Pantaloni scurti de blugi.Caldura infernala.Cel mai nasol deochi al vietii mele de pana acum(faza funny era ca toti credeau ca eu mi-s beata moarta,desi nu ma atinsesem de nimic).Dezamagiri.Imbracat in 5 minute dupa ceas(record).Tentativa de poezii.Agatat tipi care-mi ofereau jointuri si linii sa trag.Facut misto de cocalari si pitzy.Mi-a fost gadilat orgoliul cat pentru toate "depresiile" la activ.Ceai fierbinte la micul-dejun.Revenirea sentimentul de 'second best'.Trait.Tenesi tociti.Vederi.Spirt.Oja in 'jdamii de culori.Picturi(multumesc!).Bataturi.Calea ferata.HIPPIE.Slapi.Cearcane.Stabilopozi.Prea multe bancnote de 1 leu.Mirosuri dubioase.Zambete.Palariuta.Scoici.Foarte,foarte,foarte putina cafea.Par mega-cret.Miros de sare infiltrat in fiecare haina.Prieteni.Camera 13.Patul supraetajat.Discutii pana dimineata devreme.Ciondanit.Dor de casa.Dragoste.Speranta.Viata.PERFECTIUNE.

Deja vreau inapoi...Cine stie cand mai ajung pe meleagurile alea...'The Promised Land'...Oricum,multumesc cui trebuie sa multumesc pentru experienta asta!Ramane INFINITA.

(Acum,recitind,observ ca "White Horse" devine cam repetitiv,dar cine a fost pe acolo ma intelege,asa ca n-am nevoie de mai mult!)

Niciun comentariu: